Co se stalo, děje a bude dít - v podání Spajdyho

27. října 2014 v 13:31 | Spiiiidy |  Aktuálně
Ahoj, jestli sem ještě někdo občas nakouknete.

Neumřel jsem, nezanevřel jsem na blog(ování) ani na Vás, jen prostě ...

Měl bych o čem psát každý den a pomalu každou hodinu, ale zároveň nemám vůbec o čem psát. Hezkej paradox, že? Prostěěěě ... děje se toho tolik, že sám nestačím zírat, svět se mi mění před očima a já sám se sobě měním kolikrát rychleji, než stačím vnímat. Je to jízda jako sviňa a prostě nestíhám s tím vším ještě nějak smysluplně psát o všem, co se děje. Sotva stíhám se s tím vším sám vypořádat - myšleno v dobrém.

Složila se mi naprosto neuvěřitelná mozaika ze všech obrazů a symbolů, které tu jsou a zírám pořád víc a víc.

Už nepochybuju o tom, že žijeme skutečně v "konci časů", ale ten konec je šíleně super a vím, že se nemám absolutně čeho bát.

Je tu sice miliarda miliard miliard biliónů názorů, směrů a přesvědčení, ale to je jedno, pravda tam mezi nimi je a stačí ji uvidět jen jednou, abyste se v tom všem dokázali dokonale orientovat a číst ve světě jako v otevřené knize. JAK ji uvidět, to Vám neřeknu, protože na vrcholek hory vede spousta cest, ale výhled je pak úplně stejný. Tak.

Pár novinek ale přece jen povím.

*****

1) Vzdal jsem se masa, alkoholu a dalších jedů, které jsem do sebe dřív cpal ve velkém. Výsledek? Zlepšení stavu na absolutně všech frontách. Kdo nezažil, nepochopí.

2) K tomu šílenství s energiemi (někdo tomu říká bovis, jiný zase jinak, názvy ale nic neznamenají, můžete si je pojmenovat třeba energie modrofialové žirafy) - jsou tady a je pravda, že narůstají a také je pravda, že jsou lidem, celé Zemi i Sluneční soustavě vysoce prospěšné. A skutečně nás MĚNÍ. I ty, co tomu nevěří.
Mé vysvětlení - je to záření od centrálního galaktického Slunce a my se s celou sluneční soustavou postupně dostáváme do oblasti, kde "to svítí naplno". Toto záření nic nezastaví, projde vším a má vliv na vešekerou hmotu, co tu je. Mění ji na subatomární úrovni, což se následně projevuje a projeví i na úrovni vyšší - atomární a molekulární atp. Důsledkem toho je pak změna (a zlepšení) fungování mozku, například. Nebo další změny v živých organismech, nejen v člověku.

Proč se do té oblasti dostáváme? Protože naše soustava je VORTEX, a planety i hvězdy obíhají kolem centra Galaxie = jedou po spirálách, ne po kružnicích. Když totiž složíte několik kruhových pohybů, dostanete složitou sinusoidu, což je ve 3D složitá spirála. Pro lepší pochopení koukěte SEM. Své vysvětlení podávám i s obrázkem v bodu 9.

3) Kdo četl Anastasii a ví o konceptu "rychlosti mysli", ten pochopí následující - posledních několik měsíců mívám stavy neuvěřitelně zrychleného a jasného myšlení. Dá se to popsat třeba tak, že pokud mi něco trvalo v mysli přelouskat a pochopit a vymyslet několik hodin, to dneska zvládám v řádu vteřin nebo dokonce jejich zlomků. Je to fakt síla. Vím, že jiní lidé tohle mívají taky. Jinými slovy by se to dalo popsat jako obrazené myšlení, už nepřemýšlíte ve slovech, která mimochodem šíleně zpomalují, ale přímo v OBRAZECH a POCITECH. Kdybych měl slovy interpretovat a popsat nějaký myšlenkový proces, proběhlý ve zlomku vteřiny, potřeboval bych na to např. deset listů A4, a stejně by to byl těžce nedokonalý popis.

4) Poznal jsem velký obraz ukazující naše skutečné dějiny, naši současnost i obraz, poskytující náhled do budoucnosti. Všechny krásně ladí a pasuje do toho naprosto všechno "nevysvětlitelné", "divné", "sci-fi" apod. Bez výjimek. Mozaika se složila a zapadla do sebe. (Skládá se i dál samozřejmě.)

5) Už nehledám smysl života, důvod existence ani nic podobného, protože už vím, o čem jsou. Je to až triviálně jednoduché a kdo to pozná, má vyhráno a není cesty zpět (rozuměj cesty zpět do nevědomosti). K tomuto pochopení patří mj.taky vnímání smrti jako změny formy existence = není to nic definitivního a něco, kvůli čemu by se muselo brečet.


6) Vím, k čemu tu je tenhle systém a i když je na hovno, není důvod kvůli němu upadat do deprese, protože za našeho života tak jako tak skončí. A navíc - tenhle život tady na Zemi je jen nádech a výdech naší duše a našeho Ducha, je jeden z nekonečna podobných, takže se fakt není čeho obávat. Možná se budu opakovat, ale jsme tu kvůli zkušenostem a trochu i proto, abychom si "hráli". Je těžké popisovat naši dimenzi a realitu multidimenzionálně, ale jak jsem psal v bodu 3), je na to potřeba obrazné a pocitové myšlení, slova nestačí.

7) Drogy, jedy, stimulanty a podobné věci sice dočasně přitěžují, ale není to nic tak šíleně démonického a strašného, jak se někdy říká. Jen vás trochu zpomalí a ztíží cíl, ke kterému je lidská bytost tady. Je ale blbost kvůli tomu šílet a myslet si, že jste totálně v hajzlu, když pijete nebo fetujete. Jasně, ubližujete si a ničíte se, ale z vyššího pohledu to jde milionkrát odčinit a ano, těch příležitostí na to je mega moc. Já jsem s nimi skoncoval, protože chci postupovat rychleji, je to ale každého věc, někomu to vyhovuje jinak.

Ještě jedna věc - když se člověk dostane ve vývoji a uvědomění za jistou hranici, začínáí pro něj platit ono známé "Čistému je všechno čisté" neboli už vám neublíží, když vypijete nebo sníte jakýkoliv jed, protože vaše mysl (= živel éteru) je nadřazena všem ostatním živlům a má moc je měnit. Musíte ale vědět jak na to a mít mysl dostatečně silnou a schopnou. Tak. Já jedy vyřadil, protože zatím toto neovládám a bez jedů jde vývoj rychleji.

8) Svobodná vůle není kec, výmysl nebo ezo-kravinka, je to reálná věc a dalo by se říci zákon, který platí všude a vždy. Tady ale funguje se zpožděním kvůli postižení SMYSLU našeho konání = abychom to měli čas s naším pomalým myšlením pobrat a pochopit. Kdyby se vám vražda vrátila ve vteřině zpátky, je to k ničemu. To, že to dočasně způsobuje zmatky, je věc jiná, s tím se musíme umět vyrovnat, je to součást vývoje. V tomto smyslu taky platí ono otřepané "Vrátí se ti všechno, co jsi udělal". Vrátí se to sice jinak a v dobu, kdy to možná nečekáte, ale vrátí.

9) Proč se to vrátí jinak a jindy? Protože jedeme po SPIRÁLE. Ano, z 2D pohledu sice jedeme v kruhu (= v cyklech) a vrátíme se po čase do stejného bodu. Ale ve skutečnosti jedeme po spirále a ten bod, do kterého se vrátíme, je na pomyslné vertikále VÝŠ. Jsme tedy ve skutečnosti jinde. A i toto je ve skutečnosti omezený pohled, tahle vertikála je jen částí ještě větší spirály s nižší frekvencí (oběh naší Galaxie kolem centra supergalaxie) a tak dále. Mnou zmíněná vertikála je z vyššího pohledu sinusoida, z ještě vyššího spirála ... atd. atd. Zkuste si pár těchto pohybů složit ve své mysli vizuálně. Tak vypadá náš vývoj. Ano, těžko se to vysvětluje ... zkusím to aspoň jednoduchým obrázkem, který je taky ještě hodně zjednodušující ...



10) Milujte a poznáte i to, na co rozum nestačí.

Čau. :-)
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Ivette Ivette | 27. října 2014 v 20:08 | Reagovat

Čau :D

2 Petr Petr | E-mail | Web | 27. října 2014 v 22:21 | Reagovat

No tedy... Už jsem si říkal - Spajdy asi definitivně procitnul a už se jen chechtá :-) A ono v určitým smyslu to tak je, co? :-D Jo, všechny odpovědi na otázky (a co jich je) nosíme v sobě, jen se k nim propracovat. Ke svobodný vůli - je to to nejvíc, co jsme do života na týhle Zemi mohli dostat, ale spousta lidí s tím nějak neumí zacházet.. Jojo, děje se toho hodně a rychle, je to tobogán událostí , taky někdy nestačím sledovat. Dobře jsi to popsal, držme si klobouky a jedeeem :-)

3 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 27. října 2014 v 22:35 | Reagovat

[2]: Pravda, směju se čím dál víc a čím dál častějc. :D

Ta svobodná vůle - s ní nejde zacházet dobře nebo špatně, ta je od toho, že si skutečně můžeš dělat co chceš, jen musíš počítat s odpovídajícími následky. A ty následky také nejsou dobré nebo špatné. Jsou odpovídající. :-)

A jak se máš Ty, nějaké větší novinky na Moravě? Je tam ten tobogán podobný jako tady? :D

4 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 28. října 2014 v 13:00 | Reagovat

Hé, konečně nový článek. Já už na něj čekám dlouho. Už jsem si myslela, že jsi se psaním zkončil. Dokonce jsem před 14 dny byla dvakrát na procházce bez bot. V tom měkké hebkém bahně, protože jsem doufala, že to způsobí nějakou chybu v metrixu a ty se tady ukážeš. Ale zřejmě to byla slabota, tak jsem to vzdala.
A zrovna včera jsme doma vyklízeli půdu a vyházeli spoustu starých zničených, myšima olezlých křápů, letitých roztrhaných igelitek a chaoticky naházených krabic. A zrovna ten den se tu objeví tvůj článek... :-D
Ne, že bych si myslela, že za všechno, co se na světě stane, můžu já. Ale i tak mi to přišla jako dobrá připomínka.

Jinak já už taky cítím konec světa. A už se těším. Nebojím se smrti. A vlastně už skoro ani života. Smysl života už mám taky na dosah. Též neumím přesně popsat co to je, ale něco to je. Prostě žít, abychom udělali svět lepší a nebo horší, než byl na začátku. Člověk může obojí. Každopádně dokut se mám čím zabývat, na upadání do depresí nemám čas.

5 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 28. října 2014 v 21:45 | Reagovat

[4]: Hehe, možná i Tvá chůze naboso s tím přáním, ať se tu něco objeví, trochu zapůsobila a přidala se k několika dalším příčinám, které mě přiměly něco napsat :) všechno je možný. A shodou "náhod" jsem se taky procházel před cca 14 dny naboso, a letos jsem s tím ještě rozhodně neskončil ^^

Smím se zeptat, JAK přesně cítíš ten "konec světa"? (žádnej konec světa se nekoná a konat nebude, aby bylo jasno, jen obrovská změna).

A líbí se mi poslední věta - "na upadání do depresí nemám čas". Mám to totiž úplně stejně :)

6 Ameline Ameline | 29. října 2014 v 0:19 | Reagovat

Ten obrázek u 9 se mi velice líbí - přesně takto se mi vizualizují "dějové linky", když se dívám - na lidi, na svět, to je jedno (akorát to nejsou vlny, ale šroubovice, ale taky bych to 2D nakreslila takto. A každá se splétá z dalších. A nejde nutně o kontinuální vlákénka, ale mnoho malých spředených dohromady. Fakt se zamysli, jak se přede - ne nadarmo existuje obraz sudičky s kolovrátkem. A říká se předivo reality). Dá se s tím občas zajímavě divinovat. Akorát ono je to jakési psychedelické, protože v tom máš divně zkomprimovaný časový vývoj a obsahuje to v rovině možnosti spoustu větví najednou, navíc současně existují různé jemnosti - přepínáš do popředí, sleduješ linie, zoomuješ a pokoušíš se odhadovat, co je co - většinou se mi zadřou kolečka v mozku a na tvrdo usnu...

Jinak, 5,6,7,8,9,10 - pěkně, congratz :) O prvních 5 jsem se nikdy příliš nezajímala.

Já se, pravda, zaměřuji především na "vnitřní alychymii" a mám před sebou ještě kus cesty, ale zase kus cesty za sebou. Poznání o světě se spíš tak přinachomejtne kolem :) Těším se teď na samhain. Vrstvy reality se k sobě přibližují. A já si budu hrát. A odemknu věci. Pokud to nevyjde, tak si aspoň v pátek zaplavu v jezeře, což bude žůžo dobrodrůžo, pokud jo, no... moje linky napovídají, že můžu v tu chvíli přesednout na hóódně zajímavou větev. Nebo se na ni alespoň řádně podívat.

Taky bych měla něco u sebe napsat. Mám hodně, fakt hodně věcí, co se mi odehrály, kusanec jsem se zas šoupla. Problém je, že v momentě, kdy mi to dojde, zpravidla je to pro mě najednou zcela samozřejmé a problém přeci nikdy neexistoval. Navíc je pro mě odjakživa dávat věci do slov a je to dřina, řeším jiný věci, navíc mám konečně to s kým řešit, kdo mi navíc tak napůl čte myšlenky, což komunikaci hodně ulehčuje, tak moc nemám potřebu se ventilovat... ach jo, chudák blog.

7 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 29. října 2014 v 1:05 | Reagovat

[5]: No ono se to jen tak říká "konec světa". Ten vlastně opravdu nebude, i kdyby lidstvo vyhynulo. Něco tu vždycky bude pokračovat dál.
A jak cítím ten konec světa? Neumím to přesně popsat. Jsme na rozcestí. Nejspíš bude válka. A ta ať dopadne jakkoliv, bude to velká změna. Buď lidstvo bude ještě víc zotročeno, osvoobozeno, a nebo vyhubeno. A nebo válka nebude a Vím, trochu zjednodušeně řečeno. Jinak i já pociťuji, že se energie zhušťují. Pociťuji jakési napětí. okolo sebe. Všechno je propletené. Všechno je pokřivené. Ne vizuálně ale tak nějak pocitově. A mám chuť na kokosový ořech. To jsem už léta neměla a nikdy mi nijak nechyběl. Ale to s tím nemá nic společnýho.

Jinak, já už si letos procházky na boso moc neplánuji. Už je na mě poněkud chladno. Tak třeba až zase bude aspoň patnáct stupňů.

8 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 29. října 2014 v 9:05 | Reagovat

[6]: Jop, ten obrázek je hodně zjednodušenej, jsou tam sinusoidy, ale ve skutečnosti to jsou spirály. A máš pravdu, že tam není jen tahle jedna (tu jsem "vypíchl" pro zjednodušení), ale je jich tam hodně - ty reprezentují zase jiné paralelní reality a možnosti vývoje. Taky je pravda, že těch vlákének je hodně spředených dohromady - já tam mám jen dráhu Země, ale kdybych tam dokreslil ostatní planety, jejich Měsíce atd. ... :D a stejně tak to je s našimi životy, koneckonců, řekli to i v Atlasu Mraků - "přejíždíme své staré stopy jako krasobruslaři..."

Je dobře, že se zabýváš hlavně sebou, protože je jasný, že jsi mikroobraz Vesmíru, a tak od jistýho levelu sebepoznání poznáváš i celej Vesmír a pak už ani nemusíš nic nikde číst. S tím plaváním v jezeře Tě obdivuju ... ačkoliv se otužuju, musel bych se k tomu dost přemlouvat i teď :D

A měla/neměla napsat ... nech to být a nějak se to vyvine. Já když nemám co psát, tak si to nijak nevyčítám, neexistuje žádná povinnost na nějaký pravidelný přidávání článků, jsme lidi a máme proměnlivý období, tak proč se v nepsavým období nutit do psaní :D mě jen nakoplo několik impulsů, tak jsem tenhle jeden napsal (asi za 10 minut :D)

A nepsal jsem ze stejného důvodu - taky mám někoho, s kým můžu tyhle všechny a spoustu dalších věcí bez obalu probrat a rozumíme si naprosto skvěle - a přijde mi nesmírně lepší a hodnotnější to probrat s Ní, než to smolit na blog.

"Problém je, že v momentě, kdy mi to dojde, zpravidla je to pro mě najednou zcela samozřejmé a problém přeci nikdy neexistoval." // Haha, přesněji to snad ani vyjádřit nejde :D

9 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 29. října 2014 v 9:09 | Reagovat

[7]: Jo, je to tak, buď spadneme ještě do nepředstavitelně větších s*aček a nebo tu bude mírně řečeno zase ráj. Nic mezitím. A takhle velká změna může být někým nazvána jako "konec světa" ... přinejmenším konec civilizace bude určitě.

Btw - celé lidstvo rozhodně nevyhyne. Země je taky živá bytost a i ona se chce a musí vyvíjet. A ke svému vývoji potřebuje, aby na ní žili lidé.

A o těch energiích mi ani nemluv, je to šílená horská dráha :D ale povětšinou příjemná.

10 Petr Petr | E-mail | Web | 29. října 2014 v 11:03 | Reagovat

[3]: Jj, i na Moravě tobogán, neboli jak říká můj tříletý klučina "mégan jede" :-) Jo, jede to tady slušně, ale tak nějak vnitřně cítím, že ačkoli vše graduje, vě mně graduje vnitřní klid a vím, že všechno jede tam, kam má jet a Země si s tím poradí... Pořád víc mně jakoby  přitahuje Slunce, cítím z něj obrovskou energii a informace, které jsou jiné než dřív. Kdo vnímá, ten ví. Co se týká psaní, taky trochu stagnuju a asi ze stejných důvodů, ale mám určitý nápad,který teď nosím v hlavě a možná by tě to zajímalo, tak třeba někdy po mailu... Měj se a žij, jak si přeješ :-) P.S. Ještě k bodu 1 - jaké jiné jedy jsi do sebe cpal ve velkém? ;-)

11 Colliode Colliode | 29. října 2014 v 13:49 | Reagovat

Wow, zajímavé změny se tu udály :D Co se týče zrychlení myšlení, už jako malá jsem dělala pokusy s tím, že jsem si pomyslela nějakou věc "uvědoměním" a pak jsem už jen pozorovala, jak se to tam líně a pomalu sune ve slovech.
A v jednom zážitku všechna slova zmizela a vnímala jsem v těch nejčistších citech... To teprve byl mazec.

12 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 29. října 2014 v 18:10 | Reagovat

[10]: Sluníčko je čím dál lepší, koukat do něj je jedna radost a i obyčejné vyhřívání na něm je mnohem lepší :)

A ten nápad mě zajímá, napiš mi ho na mail co nejdřív, třeba hned teď ^^

P.S. Ještě do toho spadá vodní dýmka :D a to je jen začátek, další jedy budou následovat.

[11]: Jj, je to bomba s tím myšlením :)

13 Ameline Ameline | 31. října 2014 v 0:58 | Reagovat

[8]: Jsem zvědavá. Předpokládám, že v tomto počasí jsou už všichni úchyláci zalezlí doma a nebudou trajdat někde kilometry za městem :) Jinak voda mi nikdy neublížila, je to můj živel, té se nebojím. Třeba dnes bylo poměrně teplo.

Ano, věci se v sobě zrcadlí, někdy však člověk zapomene... tohle je jeden z důvodů, proč je dobré mít k sobě dobrý vztah. A také jak přistupovat k druhým s pochopením - vše co vidím venku, vše, co vidím projevené ve druhých, mám v sobě i já sama.

Já bych i chtěla psát. Kolikrát mám za to, že mám co říct, když čtu články jiných nebo s někým diskutuju. Ale i v běžném životě se často držím zpátky a neřeknu tolik, kolik by si ten člověk zasloužil. Kolikrát jsem se tím pokusila nechat inspirovat do článku. Měla jsem v hlavě třeba teď zajímavou věc o nebezpečí identifikace s archetypem (kamarád má ze sebe tendence dělat takovýho trochu guru, i na to má znalosti a schopnosti, ale to v zásadě díky tomu, že ze ztotožnil s něčím vyvěrajícím z kolektivního nevědomí - hodně vysoký princip, ale nedokáže fungovat jako celý člověk, když se na něj díváš, je oslnivý, to ano, ale současně jakoby zploštěný - problém malého pokladu považovaného za cíl - cizho, neosobního pokladu. Identifikaci se stínem jsem si pro změnu chvíli zažila sama. Na druhou stranu v sobě občas některou ze základních postav vyvolám, abych lépe zvládla některou situaci. Dobrý sluha, zlý pán.) A jak to mám v hlavě jednoduše, takovej krásnej přímočarej graf, na stránce je to maglajs a když jsem se pokusila se inspirovat jinde, našla jsem tolik věcí kolem toho, že mi můj pokus a pozorování začaly připadat krajně amatérské a tak jsem to pustila. A to už se stalo vícekrát, než umím spočítat.

14 Peter Peter | 31. října 2014 v 1:31 | Reagovat

jj, ten stav znám kdy to uvnitř sviští ale těžko se mi u toho daří soustředit se zároveň i na vnější činnost, psaní či mluvení.
...to že se pohybujeme ve složených spirálách to mi bylo jasné i podle pouze logiky - vždyť i galaxie a i vyšší celky rotují...
ale zaujalo mě že je to vlastně sinusoida v kterou se to složí, protože...sinusoida znamená stojatá vlna...
...Země a vše co na ní je, se teda vlní, Země vlastně vydává určitý tón...?
...a takový elektron, může být vlnou, kdy nemá hmotnost, a také i hmotou, kdy
hmotnost má..
haha moc mě inspiroval v jeden moment, Dopravní podnik, protože z ampliónu na šalině zaznělo:
"PROSÍM NASTUPUJTE VŠEMI DVEŘMI".
Jak můžu ale nastoupit šesti dveřmi naráz? No jasně! jako vlna přece. Stejně jí vlastně jsem.
To musím jednou dát:-D

15 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 31. října 2014 v 11:10 | Reagovat

[13]: Vidíš, a i tenhle komentář už je rozsahem jako malej článek. A taky si ho tu najdou ti lidé, kteří to nejvíc potřebují (třeba já teď, hehe :D). Jak říkám, nemá cenu se nutit do psaní, když na to nejsi správně naladěná.

V hlavě to je většinou vždycky jednoduchý, když máš čistý a jasný myšlení, to je pravda. Ale pak to hodit do slov, to je kolikrát fakt hrůza. Proto už tolik nepíšu :D Ale kdo ví, co bude dál ...

[14]: Počkej, sinusoida je stojatá vlna? Já měl za to, že to jsou úplně rozdílný pojmy. Ono totiž každá sinusoida je jen zjednodušenej obraz spirály ve 2D. Sinusoidy ve skutečnosti totiž vlastně neexistujou - jen spirály, víry, a tak.

Elektron na sebe vezme formu buď vlny nebo částice, podle konkrétního měřicího přístroje a podle stavu pozorovatele, kterej se zrovna kouká. On je obojí najednou, ale to žádnej přístroj jaksi neumí pochytit...

Nastupujte všemi dveřmi :D :D :D no tyvole, to je naprosto geniální :D A jo, máš pravdu, i lidský tělo je ve skutečnosti vlna. Ale ne stojatá, někdy se hýbe až moc xD

16 Peter Peter | E-mail | 31. října 2014 v 21:48 | Reagovat

No... myslel jsem tím to, že to co nazývám "stojatá vlna" (tj. dejme tomu rozeznělá struna na kytaře), se svými pevnými body "kmitní" a "nulových bodů", má tvar  
sinusoidy, reálně pochopitelně v drtivé většině 3D, resp. i 2D, pokud by se ti ji povedlo rozkmitat v rovině a ne v prostoru což je běžnější -však vezmi kytaru nebo něco, a pozoruj strunu když co ji rozkmitáš.
a) uprostřed, b) v jedné čtvrtině délky, x) nejrozmanitejším způsobem...atakdále.
(A nestojatá vlna je pro mě taková co se hýbe z bodu A do B, tj. např. vlna po vhození boty do
rybníku.)
Resp. sinusoid na kytarové struně, uvidíš hned několik (resp. v podstatě asi nekonečně mnoho),
1)základní (s vln. délkou=2x délka struny), 2)další (VD=1x délka struny), 3)další (VD=polovina délky struny), atd atd. Tuším že se to jmenuje "harmonické frekvence".
Ono mě to zaujalo, protože když se něco vlní, je to o něčem dost jiném, než když se něco jenom pouze (víceméně přímočaře) hýbe. Vlny se můžou všelijak skládat, ať již "amplitudově" či "frekvenčně", můžou vzájemně rezonovat a zesílit se v některých místech či se zeslabit/vyrušit zase na jiných místech, a tak.
Slunce a jeho planety drží pohromadě gravitací, každá z planet plus slunce má své vlastné pole, a každé z těchto polí jednotlivě a zároveň i jako celek, vzájemně působí s gravitačním polem centra galaktického disku, a výsledkem celého teda bude asi nějaké - zdánlivě ne úplně pravidelně - pulzující gravitační pole. Vím že před tokem nejrůznějších nabitých částic co poletují Vesmírem, Zemi chráni její magnetické pole, má vlyv na průlet částic i pole gravitační? Vlyv gravitace Měsíce je zde zásadní a očividný (minimálně každý kdo je u moře ho stěží přehlédne). Měsíc je ale blízko, střed gal. disku je o dost dál - třeba je to pole pro dění na Zemi zanedbatelné, ale třeba také ne.
Na svých dogmatech nikterak ale netrvám:-D
Nojo, koukám že je klidně také možný že elektron je chytřejší než pozorovatel:-D ale vlastně, co o tom tzv. věda ví? Schrodingerova kočka, Heisenbergův princip neurčitosti, ti kvantoví fyzici, co tyto jevy osobně skoumali, byli sami zjevně ve svých závěrech poměrně dost opatrní..zdůrazňují - měl jsem kvantovku, profák byl naštěstí perfektní a nad věcí, nedusil a naprosto nikoho nevyhodil, já sám jsem tak 2/3 prostě ani nerozuměl, matika kolem naprosto šílená...ale bezvadné téma pak do hospy:-D
Doporučuju ti ale sehnat si tu kytaru to je fakt bomba prostě jenom pozorovat vlnění.

17 Peter Peter | 31. října 2014 v 21:55 | Reagovat

[16]: ééé...chjo, jsem zas nedopsal myšlenku: kvantoví fyzici sami zdůrazňují že jsou to pouze MODELY...nikoli realita (tu prostě "vědecky" neznáme)

18 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 1. listopadu 2014 v 10:06 | Reagovat

[16]: Kytaru mám už tři roky. :D

Jo, chápu, když to takhle vysvětlíš :) Struna je dobrej příklad, tam není o čem diskutovat. Jen jsem si to předtím v hlavě nějak nemohl spojit.

A tak mě napadá ... ono když se ta struna rozrezonuje, tak je sice stojatou vlnou, ale další - už nestojatou - vlnu šíří do prostoru (= šíří zvuk), takže to tak jednoduché zase nebude. :D

K té gravitaci - tam bych už byl hodně opatrný. Podívej se třeba na pokusy a výzkum Grebennikova, kterej "objevil" antigravitaci tím, že zkoumal včelí plástve. Hexagonální tvar včelích pláství, když jich je hodně vedle sebe/nad sebou, tak dokáže pomocí energie nulovýho bodu (nebo éteru, jak chceš) doslova ODRUŠIT gravitaci. Gravitace tedy podle mě (a i podle dalších) NENÍ vlastností hmoty, ale je to spíš jakejsi náboj, kterým hmota může bejt nabitá, ale taky nemusí. Takže jak to je s planetama a galaxiema, kdo ví ... navíc, už i vědci se shodli na tom, že jejich interakce není vysvětlitelná jen pomocí gravitace - furt tam cpou temnou hmotu a podobné kraviny. Koukni sem: http://karolinaloskotova.blog.cz/1012/vysvetleni-urcitych-utajenych-zakonitosti-autor-tomas-marny

Kvantovou fyzikou jsem se dřív taky dost zabýval, byl to můj koníček :D Schrödinger byl chytrej, a ta jeho kočka je v podstatě vysvětlení "pro blbce" tak, aby to chování např. elektronu bylo jakžtakž pochopitelný. Heisenbergův princip podle mě dojde i malýmu děcku, když se v něm neoháníš vědeckejma pojmama ... třeba auto - čím rychleji jede, tím míň víš, kde je ... a čím pomaleji jede, tím větší dráhu potřebuješ na přesný změření jeho rychlosti. A navíc je jasný, že polohu a rychlost nemůžeš měřit najednou. Snad jsem to popsal dobře :D
Tahle Heisenbergova neurčitost navíc vyplývá z nepochopení struktury světa. Čas a prostor nejsou nijak oddělený. Je lepší mluvit o časoprostoru a nijak je neoddělovat, pak nemusíš řešit nějakou neurčitost.

Struktura reality je totiž nejlíp popsatelná trojicí Míra - Informace - Materie a né čtveřicí Čas - Prostor - Hmota - Energie, to je ouplně mimo ... (skoukni na ohle téma Leva-Net, vlevo v odkazech).

19 Khalia Khalia | 3. listopadu 2014 v 17:20 | Reagovat

Behěm posledních 3 měsíců jsem se vypracovala na vegetariánku - a v posledních pár týdnech rapidní rychlostí přecházím na čistě raw stravu. Cítím se epicky. Líp to vyádřit nedokážu... Tento článek vystihuje vše, klaním se, nevím, co více říct... kdo ví, tak ví.. <3 ACH ACH KRÁSNĚ JE TU

20 Peter Peter | 3. listopadu 2014 v 20:45 | Reagovat

Dík- sice jsem to v konkrétně na Leva-Netu (webnode.cz?) ani v jeho odkazech nenašel, ale zase jsem našel spoustu dalších věcí což podnítilo pak další hledání:-D což mě nevadí, najdu..
...jinak byl jsem v srpnu 4 dny ve Tmě (to jsem byl dle kámošky co to pořádala salát, běžný je týden, našli se i 28denní borci), a jedním hned z prvnách mých osobních zjištění bylo že ve Tmě se natáhne resp. "zgumovatí" či zneurčití se, vnímání jak času, stejně tak i prostoru..bylo zpočátku to trochu hustý...prostě nic, o co bych se mohl tzv. opřít, a vlastní myšlenky se mi zesilovali do obludných rozměrů...ono je to ještě celkem prdel, pokud chceš něco "měřit" (či hrát si-zkoumat) s něčím co je mimo tebe jako kdybys měřil něco neosobního co se tě netýká, ale ve Tmě je to brutus, tam jsem si uvědomil jak jsem na Čase brutálně závislý přesněji ta část mě co se ráda bojí (a ve Tmě získal právě "Báč" ve mě asi nejsilnější slovo..plus bylo v létě vlhko před bouřkou, normálně jsem ztratil rytmus dechu (=vlastně teda Čas) a začal jeden moment kašlat a dusit se): musel jsem si opakovat, "jsem tady v zahradním domku, u Štěpy, ŽIJU, KLID, VYDRŽ".
To jsem si tehdy myslel, jak si krásně zaexperimentuju s Časem, ale dopadlo to tak, že Čas si naopak hezky pohrál se mnou. Pak už to bylo lepší, ale nějak mi došlo jak je Čas - přesněji teda vlastně časoprostor - mou součástí, teda tohoto běžného stavu vědomí, v němž běžně žiju. (a asi nejenom Čas).
Jo, a výlez pak do východu Slunce: teď jsem si vzpoměl jak jsem vlastně děkoval Slunci: nejenom za světlo (oči se koukají stejně rádi jako když jazyk mlsá), ale více snad právě za ten (jasně, rovnoměrně a nerozplizle) plynoucí čas slunečního rána...
Jsou to zajímavé věci. Se Zemí jsme spjati asi hodně. Ono věda/fyzika je asi nejlepší když se procítí...jako když se dotkneš 220 Voltů tak těch 50 Hz cítíš prostě no:-D..
Tož zdar, máš dobrý články páč myšlenky se po nich hezky větví tak nějak až donekonečna:-D, já zkusím zatím trénovat ten nástup do šalin v případě že přijdu jak na to dám vědět:-D

21 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 4. listopadu 2014 v 11:19 | Reagovat

[19]: To mám radost, ani nevíš jakou :) Nejlepší na takovejch změnách je, že jsou nevratný, což je naprostá paráda. Taky se na to těším. V naší domácnosti je úspěch už jen to vzdání se masa, takže aspoň to, no :D

[20]: Tyjo, shodou okolností jsme včera s přítelkyní ten 7denní pobyt ve tmě zase rozebírali ... už jsem totiž delší dobu rozhodnutej, že ho absolvuju. Jen čekám na ten správný impulz, kdy budu vědět, že mi to dá nejvíc. A ještě si pohrávám s myšlenkou zkombinovat to se 7denním půstem. Když už, tak pořádně. To by mohla být teprv ta správná bomba. ^^

Jojo a se Zemí a Sluncem jsme spjati neuvěřitelně moc. Vždyť už jen jakej vliv na nás má Schumannova frekvence, sluneční/měsíční cykly a podobně, žejo.

Díky za chválu a hledání zdar :-)

22 Colliode Colliode | 5. listopadu 2014 v 13:11 | Reagovat

[21]: Mám pro tebe dobrou zprávu, taky jsem si dřív myslela, že je největší úspěch v naší domácnosti vzdát se masa :D Ale poslední dobou už i tam jím cca 50% raw a nacházím pořád lepší příležitosti, jak jídlo obohatit. Jinak na privátu jím asi tak 80% syrově, zde je to vždycky lehčí. Asi i proto, že nemám sporák :D

23 Marie Marie | 5. listopadu 2014 v 17:42 | Reagovat

Upřímně zírám že v tomto článku se téměř vše shoduje s mým přesvědčením. Těší mě že jsem tu našla taky dost vegetariánů. Já sama nejím maso od svých dvanácti let a je to prostě skvělý :) přeji hodně zdaru a těším se na další článek.

24 Ameline Ameline | 5. listopadu 2014 v 21:06 | Reagovat

[21]: Na tu tmu jsem se taky nedávno dívala, zaujala mě. Nemám na to peníze, ale snad někdy... Viděla jsem, že někde pořádají i pobyty pro páry, což by mohlo být zajímavé také - v momentě, kdy se cítíme dost blízko, bychom jeden druhého nemuseli rušit, ale naopak si pomoci, i když věřím, že tam bude fungovat naprosto jiná dynamika, jiné procesy, než když je člověk sám. Ale určitě víš, jak je mnohem snazší některé věci vyslovit pod příkrovem tmy - zbavuje člověka iluze vzdálenosti a hranic. A to je obyčejná tma, třeba v lese, kdy ještě aspoň trochu rozeznáváte cestu. (akorát by to chtělo se řádně vybouřit předem, ať volání jiných procesů není příliš rušivé)

25 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 7. listopadu 2014 v 12:37 | Reagovat

[22]: Mnojoo, ale to neznáš naši domácnost. Zatím se soustředím na jiný, podobně prospěšný věci. Raw strava je jen jeden díleček do skládanky, a když zatím nejsou vhodný podmínky pro raw, jsou vhodyný podmínky pro jiné věci ^^ Ale do budoucna s ní na 100% počítám. :)

[23]: Děkuju za komentář a jsem rád za každého dalšího, kdo uvažuje stejným směrem.

[24]: O pobytech pro páry jsem taky slyšel, ale jsem toho názoru, že pobyt ve tmě, tak, jak ho vnímám já (prostředek k sebepoznání, meditaci, nakopnutí mozku, třetího oka a dalších schopností) je VÝHRADNĚ individuální záležitost. Tam by měl být podle mě člověk vždycky sám.

26 Violetka Ivetka Violetka Ivetka | 17. listopadu 2014 v 16:15 | Reagovat
27 BE BE | 19. listopadu 2014 v 17:09 | Reagovat

Dlhšie som tu nebola, lebo ťa špehujem na iných blogoch... :-DD
Fasa, že si hodil barle na púdu !
To je obrat, to je obrat :-!

28 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 19. listopadu 2014 v 18:57 | Reagovat

[26]: Hodně dobrý :)

[27]: Je mi jasný, že mě sleduješ, já Tebe taky! :D

29 BE BE | 21. listopadu 2014 v 14:02 | Reagovat

Už pred rokom mi bolo oznámené, že je o mňa "záujem". Niektorí kopú niektorí hladia, ty si ako vraví Tolle "stredník". Rada ťa špehujem.. :-D

30 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 17:38 | Reagovat

[29]: A pro určité lidi taky prostředník, hehe :D Ale ty mezi takové nepatříš :D

31 BE BE | 25. listopadu 2014 v 17:18 | Reagovat

To si vážim. Vidím ako makáš, ozaj skvelé. Go na Aluska, pročistit, je to tam na umletie :-D či na umretie ?

32 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 25. listopadu 2014 v 22:28 | Reagovat

[31]: Tam není potřeba nic čistit, jen je sem tam vhodný vnést tam čerstvej vítr a trochu světla mezi to mamlasení se v číslech a měřeních :D

33 Jméno Jméno | 11. února 2016 v 4:41 | Reagovat

"Je těžké popisovat naši dimenzi a realitu multidimenzionálně" jééé...

Ty zasranej zkurvysyne. Já se nikdy nevzdal masa, protože jsem nikdy nebyl otylon, kterýmu se zamlží brejličky pokaždý když ve školním autobusu míjí masnu! Seš o to víc retard, když máš najednou potřebu na sobě něco radikálně změnit, přestože do finální fáze vývoje to tvuj tlustej mozek v klidu zvládal. A přijdeš si ještě za hvězdu, která má potřebu to hned vyblejt, kdyby to náhodou na první pohled nebylo znát. Fakt čurák. Normální člověk jako já sere na to, že se z tebe stal jinej kreten, touží takovýho nedomrda jenom zkopat.

S tou Nastou to bude asi pravda, nicméně zrychlu jen posledního pul roku, pokud se poznání pravdy o konci našeho bytí na zemi dá nazývat zrychlením.

Pjeknej vobrázek...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Berte a dávejte, kopírujte a přeposílejte, jak je libo, neboť v Mezisvětě nikomu nic nepatří :-) Díky za návštěvu, a mějte se, jak potřebujete.

Sepsal, našel nebo pospojoval Spiiiidy, 2011 - 2015. Blog založen 9. 3. 2011.