Nepiju - no a co?

11. srpna 2014 v 9:49 | Spiiiidy |  Co napsal pan Život
Ahoj, čau, nazdar, a tak dále.

Nejdřív na vysvětlenou, proč nové listy mého blogového deníčku zejí vesměs prázdnotou - dějou se se mnou zajímavé věci a já nestačím zírat (a stíhat). Ale jsou příjemné, heh :D Až se to trochu ustálí, článků bude zase víc. :)

***

Ale inspirace k článku přece jen přišla, a to dost nečekaná. Víte, jednou ze změn, kterou jsem prodělal, bylo úplné vzdání se alkoholu. Pro mě to nebylo nijak těžké, i když jsem dřív pil první ligu. Naši ji pijou dodnes, a jejich životní "styl" mě v tomto rozhodutí také podpořil.

Zkrátka a dobře, plně jsem si uvědomil, že cesta sebedestrukce pro mě nebude ta pravá. A do této cesty mimo jiné patří - ať si to už člověk omlouvá jakkoliv - maso, alkohol, kouření, tráva i spousta dalších drog. Je opravdu úžasně ... jak to říct ... odlehčující, když se tak rozhodnete. Je mi postupně lépe a lépe a nehodlám s tím přestávat. Jedno pevné rozhodnutí vydá za milion pokusů. Byl jsem ovšem mírně naivní. Myslel jsem si, že mé okolí to přijme jako skvělou věc, že přestávám (ne)vědomě ničit svoje tělo. Že mám zájem na tom, abych za dvacet, třicet, šedesát let byl zdravý a v použitelném stavu. Nechci bojovat s žaludkem na vodě, bolehlavem a postupným úbytkem neuronů, protože tento boj se nedá vyhrát.

Má rodina je dokonce skálopevně přesvědčena o tom, že maso člověk k životu potřebuje a že bez něj onemocní a umře. No, je to přesně naopak. Ten pocit, kdy vám vaše vlastní rodina doslova nutí něco, o čem víte, že je škodlivé ... stačí se podívat na trávicí trakt masožravců a porovnat ho s naším. Stačí si všimnout toho pocitu těžkosti, který se dostaví po každém jídle z masa. Stačí si uvědomit, jak masem člověk vyživuje parazity a plísně v těle. Jenže nevědomého, který nechce vědět, nepřesvědčíte ani bagrem na stromě. Bohužel.

Myslet to s někým dobře na základě vlastních destruktivních a chybných návyků je šílené. Ještě šílenější je, když se takové myšlení aplikuje v praxi.

Dnešní doba je totiž taková, že pokud v sobě někdo postupně vypíná masově aplikované programy sebedestrukce, je považován za nemocného, bláznivého nebo ujetého. Co prosím?! Nemělo by to být spíš naopak, hm? "A nejsi nemocnej?" ... "Vždyť je s tím sranda, neříkej, že si občas nedáš!" ... "Ale vždyť to je přece dobrý, mně to chutná!" ... "Nojo, ale pivo je v hospodě levnější než voda, to se ti prodraží!" ... "No ale mně to pomáhá překonat životní těžkosti." = Výmluvy. A pěkně ubohé.

Ano, i podobné argumenty jsem slyšel. Víte, co v nich vidím já? Jen slabost, stádovitost a absenci vlastní vůle. Většina lidí pije, protože je to dnes přijatelná společenská norma. Dělají to přece všichni, ne? Stádo pije, tak já budu pít taky. Kdybych nepil, budou se na mě divně koukat. Nejvtipnější na tom je, že většina lidí VÍ nebo aspoň tuší, že alkohol je jed. Což jim ale nezabrání v jeho konzumaci, pokud mají vypnutý rozum a zdravý úsudek. Někomu ten alkohol dokonce ani nechutná, ale zkrátka se ho NAUČIL PÍT. Co prosím? To jsme to dopracovali, vážně.

Klidně si pijte, já vám to zakazovat nebudu. Ale nemíchejte se mi prosím do mého rozhodnutí. Každý, kdo se mě jakýmkoliv způsobem snažil, snaží a bude snažit přesvědčit o nesprávnosti mé volby, je pro mě něco jako vrah.

Alkohol, maso a jiné drogy jsou součástí agendy destrukce lidské společnosti. A každý, kdo si je kupuje, ji, byť nevědomě, podporuje. Když k tomu přidáme fakt, že to jsou ve své podstatě pro tělo JEDY, jaký rozumný člověk by to do sebe cpal? Správně, žádný. Problém je ten, že rozumných lidí už je velmi málo.

"Jen hlupák si myslí, že zlí lidé nedělají zlé věci."

A kdopak myslíte, že zavedl toleranci těchto drog ve společnosti? No, dobří lidé to nebyli. Bylo mi i chvíli opravdu smutno z toho, že už se zdraví jaksi nenosí ... (všichni počítají s tím, že budou v 60 staří a seschlí.) A že ten, kdo prohlédne ten celý systém sražení lidstva na kolena, je považován za nemocného blázna, který to nemá v hlavě v pořádku. Je načase přestat se ničit. A kdo se rád ničí dál, ať mi to, prosím pěkně, NECPE.

Děkuji a klaním se,
S.
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Markeet Markeet | Web | 11. srpna 2014 v 9:51 | Reagovat

Ahoj, nehodil by se ti někde hlas? :) Kdyby jo, stačí napsat do komentu na blog :) Kdyby se ti chtělo, můžeš pro mě a mého kocourka taky hlasovat, jde to každou hodinu :) odkaz na blogu :)

2 M. M. | E-mail | 11. srpna 2014 v 11:02 | Reagovat

Včera mi málem vhrkly slzy do očí, když jsem tu informaci na fb četla, konečně v tom nebudu sama. Doufám, že ti to vydrží! A když si budeš někdy potřebovat zajít na vodu nebo na čaj, víš, kde zazvonit. :D

3 Petr Hynek Petr Hynek | E-mail | Web | 11. srpna 2014 v 13:23 | Reagovat

Spiiiidy, díky!!! Díky moc, ani nevíš JAK moc jsem ti za tenhle článek vděčnej. Zas mne to utvrzuje v tom, jak je Ves-mír dokonalej, jak synchronicita působí v praxi atd. Dnes ráno jsem se totiž defitivně rozhodl přestat si cíleně ničit tělo alkoholem. Jo, taky jsem pil první ligu, v poslední době tedy "už jen" pivo, ale řekl jsem si, že už toho bylo dost. S masem jsem skončil asi před dvěma měsíci a už se k němu taky nechci vracet. Alkohol je další krok. A když si po mém ranním vážném rozhovoru se sebou otevřu fb a vidím tam tvůj status, tak si říkám, jak je to na tom světě skvělý. Díky za sdílení, tohle mi hodně pomohlo utvrdit se v tom, že to není blbost :-) Přeju ti (nám), ať to není jen chvilkové, ale trvalé rozhodnutí. Čau z Břeclavi!

4 Khira Khira | 11. srpna 2014 v 13:29 | Reagovat

Týjooo! Tento týden jsem napsala podobný článek o alkoholu (ale nezveřejnila pač byl vcelku drzej xD) a ted vidim totok? Moc ráda čtu že ses dal takou cestou, ono mockrat budeš muset opakovaně odmitat to mě asi na tom štve nejvíc :D juhuuu

5 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 11. srpna 2014 v 16:14 | Reagovat

[2]: No, někdy v září bych zajít mohl, do té doby se obávám, že nestíhám jak sviňa :D To jsem rád, že aspoň tobě to udělalo radost :)

[3]: Hohoooo to je super, zírám, jak jsme se názorově "sešli" :) A co tě vedlo k tomu rozhodnutí?

[4]: Zveřejni ho, dělej! :D Chci si ho přečíst, protože v záplavě těch obhajovatelů alkoholu bude jako perla :) Jinak to odmítání, pokud mi někdo nabídne, bude vždycky pěkně rázný a nekompromisní, myslím, že je to hodně brzo přejde ;)

... ani nevíte, jakou jste mi udělali radost, vy tři ^^ V tý záplavě reakcí typu že jsem idiot to je jak pohlazení :)

6 Khalia Khalia | 11. srpna 2014 v 18:35 | Reagovat

Krásný a výstižný článek, moc ráda tohle čtu, kór od Tebe. ^^ Vzhledem k tomu, že momentálně chodím s vitariánem, se o zdraví a svoje tělo začínám víc zajímat - a sama postupně také přelaďuji na raw dráhu :) Super, super a ještě jednou super!! Jsem ráda, že nepiješ, alkohol je fůj ^^

7 janny janny | 11. srpna 2014 v 21:57 | Reagovat

Kiež by ľudia viac rešpektovali rozhodnutia druhých a nechali ich ísť po ceste akú si vybrali bez odsudzovania a rozrpávania aké to je...lebo pre každého jedného je cesta, jedenému vyhovuje to a druhému hento....ja osobne nezastávam alkohol, no niekedy aj ten pomôže

8 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 11. srpna 2014 v 22:40 | Reagovat

A jo! Alkohol je divnej a něco na tom, co jsi napsal, rozhodně bude.
Mimochodem, zapojila jsem tě do Liebster Award...info u mě na blogu :)

9 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 11. srpna 2014 v 22:41 | Reagovat

Já taky nepiju alkohol. Nikdy jsem nepila. Pravda, když si člověk dá jeden míchaný nápoj za půl roku, tak to nemůže ublížit. Je to takový tlamolep pro roztýlení. Jinak nekouřím, nefetuju, nepiju ve velkém jedovaté limonády a meltu jsem si nedávno začala sladit medem místo bílého cukru. A vlastně moje jediná droga je internet. To mi připomíná, že bych to taky měla možná omezit. :-)
Ale přestat jíst maso? Na to asi nemám. I když jednou týdně zkouším maso nejíst. Vždycky ve středu. Jenže pro mě to znamená být skoro hlady. Protože u nás není adekvátní nemasová strava. No i když v salámech už moc masanění, tak jsou daleko horší než maso. Člověk aby si vařil ve středu sám.

10 Khira Khira | 11. srpna 2014 v 23:40 | Reagovat

[5]: Oke, oke. ^_^ V tom případě ti přeji pevné nervy.

[3]: óó Petře, ty taky? To je dobrých zpráv za dnešek. A Tobě přeji též pevné nervy, obvzlášť jižanovi, kde je alkohol neodmyslitelná třešnička na dortě (popřípadě svačině :D)
Vydržet nepít za to rozhodně stojí.

11 Jannie Wearbliss Jannie Wearbliss | Web | 12. srpna 2014 v 10:08 | Reagovat

Máš zcela pravdu. Dnešní mláděž se ničí zhýralým způsobem života. Měli by si uvědomit, že alkoholem se nestávají cool ani oblíbení, stávají se troskami, které nemají vlastní vůli a opičí se po jiných. Já si dám občas s matkou víno, ale hnusí se mi lidé na diskotékách válející se ve vlastních zvratcích. Měli by se všichni vzpamatovat.

12 Petr Hynek Petr Hynek | E-mail | Web | 12. srpna 2014 v 13:36 | Reagovat

[5]:Tak vidíš, samé kladné reakce :-) A co mne vedlo k tomuto rozhodnutí? Asi přesně stejné důvody, jaké uvádíš v článku ty. Asi budu tady na jižní Moravě za debila, ale lepší být za debila u ostatních než být debilem sám pro sebe... Po masu byl tohle druhý závažný krok. Teď se chystám vylifrovat z baráku wi-fi a zbavit se mobilu, ale o tom zas jindy :-) Svoboda není v tom, že můžeš mít a dělat věci, které chceš, svoboda je to, že se jich můžeš i zbavit a prostě jenom být sám sebou.

13 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 12. srpna 2014 v 15:21 | Reagovat

[7]: Toleranci také schvaluju, nikomu abstinenci nenutím. O to víc mě pobaví snahy lidí mě přesvědčit o tom, jak je alkohol fajn věc :D

Máme svobodu volby cesty ... už se ale moc nemluví o tom, že některé cesty vedou do dost velkého haj*** :)

[8]: Jo jo, něco na tom je. A řetězovky néééééé prosím -_- :D

[9]: Tak to jsi dobrá, že bez těch jedů jsi tak dlouho :) A co se týče masa - veškerou chuť na něj vyvolávají paraziti, které máš v sobě. Je těžké jí odolat, ale ne nemožné.

[10]: Jo že, taky jsem se divil, že zrovna on, kterej mě ještě před rokem nebo dvěma spamoval každej druhej článek tím, jaký si dal víno .. ehehe :D

[11]: Přesně, troskami :) Ale každému, co jeho jest.

[12]: Být debilem pro nevědomé není žádný hřích :D Tyjo, tak to ti fandím, drž se :)

14 janny janny | 13. srpna 2014 v 15:49 | Reagovat

Alkohol je presne tak fajn ako aj nieje fajn...záleží od ľudí ako ho využijú či budú chlastať prvú ligu...alebo si dajú deci vína na tlak, alebo ako dezinfekčný prostriedok na ranu a pod....no vačšinou to je ten druhý prípad , takže alkohol nerobí zo seba ten ,,zlý,, alkohol, robia ho z neho ľudia...ktorí ho nevedia používať a potom sú dôsledky,,ako aj na druhých ľudoch - okolie, a tak aj závislosť a ostatné príznaky skazená pečen a bla bla

15 janny janny | 13. srpna 2014 v 15:52 | Reagovat

*prvý prípad  :-

16 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 17:23 | Reagovat

[14]: Na tlak a na dezinfekci jsou mnohem lepší věci, alkohol tu je primárně pro to, aby lidstvo pomalu ničil :) Ano, lidi si ho volí, ale pod obrovským nátlakem, a jen málo dokáže odolat.

17 Dan Dan | E-mail | 15. srpna 2014 v 11:17 | Reagovat

A co říkáte na pečivo (hl. bílou mouku)?

To je po alkoholu a mase další věc, o kterou nějak ztrácím zájem...

18 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 17. srpna 2014 v 17:02 | Reagovat

[17]: Bílá mouka je věc, kterou z jídelníčku postupně vyřazuju taky. Je to taky v podstatě jed. Takže děláš dobře :)

19 Jakub Jakub | 18. srpna 2014 v 11:58 | Reagovat

Spiiiidy je zřejmé že toho o lidském těle ještě hodně nevíte. Alkohol lidskému tělu není vůbec tak cizí věc jak se na první pohled lidem věci neznalým může zdát. Naše tělo když má některé zdravotní problémy si ho zcela přirozeně do jisté hladiny samo vyrábí. Zkuste si někdy když budete mít horečku s průvodným jevem projevujícím se jako "malátnost" fouknout do testeru na alkohol.

20 Ameline Ameline | 19. srpna 2014 v 17:13 | Reagovat

Minulý rok jsem na 4 měsíce přestala pít, experiment, jak to bude. Bylo to se mnou v tu dobu už dost zlý, jsme taková grupa a tyhle lidi vidím tak jednou do měsíce, navykla jsem si s nimi jít na plech, něco jsem tím zap(b)íjela, trochu složitější. Za tu dobu jsem si uvědomila, že na mnoha akcích opravdu alkohol není potřeba. Odvykla jsem si tvrdý, dnes jej nesnesu (a když jsem do sebe před měsícem se sebezapřením nalila čaj s notnou dávkou slivovice - potřebovala jsem se rychle zbavit virózy - byl to opravdovej horor, i když to teda pomohlo, do druhého dne jsem byla zdravá. Zas to rozdrbalo trávení, takže zas tak fajn to nebylo). Na druhou stranu mi velmi chybělo posezení u piva v hospůdce, jo, dá se i třeba s čajem, ale prostě... to vychlazený pivečko, to je prostě lahoda, pohoda, jéj. Uvědomila jsem si, že pivo a kvalitní víno mi opravdu chutná a už si i vybírám, než abych do sebe lila prostě co je po ruce (a prostě proto, že je to po ruce). Takové očistné období, aby člověk našel to skutečně svoje a zbavil se setrvačnosti je jednoznačně prospěšná věc.

Musím se ale přiznat, že se na zásadové abstinenty někdy dívám skrz prsty, mnohdy mám dojem, že je za tímto glorifikovaným rozhodnutím strach ze ztráty kontroly, toho, co může vyplavat. Ale to je případ od případu, někoho za to naopak obdivuju.

Jinak, bez masa se fungovat dá dobře, jen mám problémy dohnat bílkoviny - nemám ráda sóju, vajíčka jsou de facto to samý, co maso, a mléko vím, že mi dlouhodobě úplně nesvědčí, i když jej miluju. Nejsem striktní vegetarián, maso či vejce si rámcově jednou za dva týdny dám, když je to něco fakt, fakt dobrýho... Bez pečiva funguju dva roky, je to naprosto v pohodě, není o tom třeba přemýšlet. S cukrem je problém - nepoužívala jsem dost dlouho, ale faktem zůstává, že takový rychlý nabuzení máločím jiným seženeš - pak jsem měla tendence jíst víc, než by bylo fajn, protože jsem byla taková vyfluslá. Na druhou stranu tu funguje taky ten efekt očistného období, jsem vnímavější na tu cukrovou houpačku a nedechám se jí zhoupnout.

21 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 20. srpna 2014 v 8:55 | Reagovat

Tak já jsem vegan a ačkoliv jsem vegan, občas nepohrdnu nabízenou sklenkou šampaňského k nedělnímu obědu. Tvrdý alkohol jde ale naprosto mimo mě, raději si vychutnám víno - no spíš okoštuju :) Ale zas se bez sklínky moku obejdu, vůbec mi nebude vadit, když alkohol zmizí z povrchu zemského. Byla bych spíše ráda, bylo by méně nehod či vyostřených situací...

22 Spiiiidy Spiiiidy | 20. srpna 2014 v 19:31 | Reagovat

[19]: Je zřejmé, že vám unikl smysl článku. Vznikl jako jakási protiváha glorifikaci alkoholu ... tomu, že pít se dneska považuje jako jakási nepsaná životní nutnost. To, že si lidské tělo alkohol samo vyrábí je dost diskutabilní a lze to použít jako "super argument" pro alkoholismus (nevyrábí ho třeba nějaké bakterie apod.?) - a i kdyby ano, nelze popřít, že veškerý alkohol, co se dostane do krevního oběhu, působí jako toxin. A z krátkodobého hlediska ne tak moc, jako z dlouhodobého, což málokomu dojde. Zkrátka - řešit životní problémy alkoholem je špatně, o to tu jde.

[20]: Vajíčka nejsou opravdu to samé jako maso. Kvůli vajíčku nemusíš slepici zabít, tudíž neobsahují destruktivní energii. Stejně jako mléko - mluvím samozřejmě o domácí výrobě. Navíc maso velmi efektivně okyseluje organismus a přeměňuje ho na zahrádku pro plísně, parazity apod.

Živočišné výrobky nejsou vesměs škodlivé (mléko je naopak velmi potřebné pro mozek), kdežto maso ano.

A bát se, že po opití něco vyplave na povrch? No ... ožralej člověk není sám sebou, má totiž dočasně i trvale poškozené fungování (nejen) mozku. Alkohol se přirovnává k séru pravdy, ve skutečnosti tomu tak moc není ...

[21]: Též by mi nevadilo, kdyby úplně zmizel. A když piješ s mírou, tak to ještě jde :)

23 Ameline Ameline | 20. srpna 2014 v 20:04 | Reagovat

[22]: S mlékem mám tu zkušenost, že když jsem jej nějákou dobu úplně vysadila, srovnaly se mi některé věci v těle... hormony a tak. Taky co ty krávy dostávaj, no. Problém je, že jej mám příliš ráda, abych se jej vzdala úplně. O vejcích úplně nevím, pocitově se po nich cítím poměrně těžká, ne jako po mase, ale téměř, proto říkám, že skoro to samý.

S alkoholem naopak mám zkušenost a doměnku, že odhaluje samotné kosti fungování toho kterého člověka. Pravdivější ne, ale... čím víc piješ, na tím základnější úrovni funguješ. A zjistíš, jak hluboko jsou které zásady v tobě zakořeněny. A taky neprojevené emoce. Samozřejmně to není optimální způsob poznávání, ale v momentě, kdy se bojíš, kdo bys pod vlivem mohl být, no to jsme trochu jinde. Strach ze ztráty kontroly byl důvod, ke kterému se mi už několik nepijících přiznalo. V kombinaci s určitým pocitem nadřazenosti či pohrdání je to... spíš poněkud tragikomické - na druhou stranu lidi, kteří se prostě pro své zdraví rozhodnout nepít, to je určitě fajn a v kolektivu pijících obdivuhodné, přestože na základě mých osobních zkušeností odvozuji, že mě víc ničí to mlíko, než pivo.

24 Khira Khira | 21. srpna 2014 v 21:03 | Reagovat

[22]: Nó podle mě jsou vajíčka ještě horší než maso (víc bílkovin)...a navíc slepice pořád trpí, když musí vajíčko vytentit :D:D:D junou.. takže mi na vajíčka neházej  nějakou konstruktivní energiu jo!!!

25 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 22. srpna 2014 v 16:32 | Reagovat

[24]: Blbost, pokud je slepice v domácích podmínkách, necpeš jí práškama, dáváš jí kvalitní krmivo a necháš jí běhat po dvorku, tak to vejce i ráda snese.
Navíc, já věřím, že snášení vejevc se moc neliší od lidské menstruace. Je to přirozený cyklus, který si jde i zpříjemnit. Tudíž se to může jíst.

26 Jakub Jakub | 23. srpna 2014 v 13:57 | Reagovat

No jó Rajo, uznej že by to byl docela zajímavý pohled na tebe po řekneme takovém měsíci kdybys měla denně tu mestruaci tak jako ji podle tebe mají ti slepice které nám denně snášející ty vejce téměř po celý rok.

27 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 24. srpna 2014 v 15:19 | Reagovat

[23]: Co se týče mně, nepřestal jsem pít kvůli strachu ze ztráty kontroly, ale kvůli tomu, že si nechci dobrovolně otravovat organismus. Taková investice do budoucnosti, řekněme :) Dřív jsem chlastal jak duha a občasná ztráta sebekontroly mi byla vážně ukradená :D

Teď už nepiju měsíc a pozitivní změny na sobě vidím už dost výrazné.

A to, co jsi popsala, jde poznávat i bez alkoholu a dalších látek ;) Jen člověk nesmí být línej a naučit se se sebou na hlubší úrovni pracovat.

A dodatek - mléko v obchodě není mléko. Proto se po něm lidem dělá blbě. Čisté přírodní neředěné a jinak nezkurvené mléko je naopak něco jako superpotravina. Je důležité pro vývoj jemných tkaniv v mozku zodpovědných za schopnost dosažení hlubokého meditačního stavu.

[24]: :D:D:D notyvole ty mi dáváš :D Jinak bílkovina nerovná se špatná věc, ale naopak.

[25]: S tím přirovnáním k menstruaci nevím nevím hele. Spíš ne :D Ale nic to nemění na tom, že vajíčka jsou oukej.

[26]: Radši nám pověz něco o fungování lidského těla, kterému tak skvěle rozumíš. Třeba že máme každej v těle palírnu na slivovici. :)

28 Ameline Ameline | 25. srpna 2014 v 23:35 | Reagovat

[27]: Tak jasně že jsou lepší způsoby, vždyť říkám, ale když chceš pít, tak se tomu prostě nevyhneš, i kdybys chtěl. Pro mě mělo to období bez alkoholu dobrý efekt v tom, že jsem si opravdu odvykla pít hodně a jen proto, když to řeknu blbě, že nevím, co s rukama. Ale zásadnější fyzickou změnu jsem nezaznamenala - ale já jsem to zase měla tak, že jsem opravdu pila spíše výjimečně, ale v takovém případě vyjímečně hodně.

A co mléko z automatu? Občas si pro něj taky zajdu, je dost fajn a není drahé jako třeba prodávané biomléko. Kdysi jsem měla ve zvyku vypít denně nejméně litr, často dva.

29 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 10:48 | Reagovat

[28]: Jo, mléko z automatu už je o úroveň lepší, než ze supermarketu. Ale zase o úroveň horší, než domácí. Každopádně jestli Ti po něm nebylo špatně, tak není co řešit :)

30 Ameline Ameline | 26. srpna 2014 v 15:07 | Reagovat

[29]: Mě po mléce není špatně hned, takže nevím, co mi vlastně nesvědčí. Ale nepřiměřeně mi prodlužuje cyklus čím víc ho vypiju... je dokonce statisticky pravděpodobné, že takto prodloužené intervaly narušují plodnost... a zhoršuje, ba snad přímo vyvolává PMS. Je možné se domnívat, že to má snad víc co do činění s tím, jak žijí dané kravky, než s následnými úpravami mléka, ale netuším... Na druhou stranu z automatu vím, kde je ta farma, že to není nějákej mix z polska... Automat mám nějáký 4km od baráku, fajn procházka lesem :)

31 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 15:22 | Reagovat

[30]: Vidíš, tak o tom jsem nikdy neslyšel. Možná to je látkami, které přecházejí do mléka z toho, čím krávy krmí ... ale to je jen spekulace ... A procházka je zdravá rozhodně, tak aspoň to :D

32 Jakub Jakub | 26. srpna 2014 v 15:31 | Reagovat

Je jedno jestli je mléko lepší nebo horší úrovně, krom mateřského to není přirozená potrava pro lidi. Tak jako každá náhražka potravy pro lidi tak i takovéto "náhradní" mléko zanechává svou stopu ve formě hlenu v každém lidském těle jimž krmené. Zdravé mateřské mléko po sobě v lidském tele téměř žádné hleny nezanechává. To je taky jedním z důvodů proč mateřským mlékem kojené děti jsou daleko víc odolné (hlen je "inkubátorem" různých patogenu) jako jiné děti ale taky hodně dospělých lidí vůči různým infekčním chorobám kteří jsou krmeni jiným než mateřským mlékem. Když už jíst jiné jak mateřské mléko tak jenom fermentované při kterém se tolik hlenu jak při nefermentovaném v lidském těle netvoří.

33 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 26. srpna 2014 v 19:10 | Reagovat

[32]: Mateřské mléko je samozřejmě po narození nejlepší, co může dítě dostat a je blbost mu dávat kravské. Je pravda, že díky němu se formuje imunitní systém člověka, a je pak odolnější.

To už ale neplatí v dospělosti, tam je konzumace kravského mléka naopak velmi žádoucí, a to nejen z mnou výše uvedeného důvodu v komentáři 27. Důležité je ho nepít horké.

Buňky jsou inteligentní a pokud člověk přijímá tepelně nezpracovanou stravu, umějí využít bioenergetickou informaci z potravy a přijmout jen to, co potřebují - to platí zde např. o kaseinu. Pokud ho nepotřebují, jednoduše ho zamítnou, tělo ho vyloučí a nic se neděje. Pokud jde ovšem o tepelně upravenou stravu, bioenergetická informace je porušená a buňky přijímají všechno jako "dobré", což je ovšem špatně a vzniká z toho spousta problémů a nemocí ...

Učí se tohle na medině? Tipnu si, že neučí. ;)

34 Jakub Jakub | 26. srpna 2014 v 22:33 | Reagovat

Jo je to přesně tak jak říkáš, na státem financované medicíně se o tom budoucí medici nic (že by pro jistotu?) nedoví. Na medicíně (mohu li to tak nazvat) kterou už přes 40 let studuji i praktikuji se s tím co naznačuješ ne jenom náhodou ale hodně často pracuje. Mým oborem je joga se zvýšenou koncentraci na pranajamu. To co píšeš o mléku ve svém příspěvku č.27 (Čisté přírodní neředěné a jinak nezkurvené mléko je naopak něco jako superpotravina. Je důležité pro vývoj jemných tkaniv v mozku zodpovědných za schopnost dosažení hlubokého meditačního stavu.) vychází pravděpodobně z tvé neznalosti o tom že mléko funguje jako špongie. Mléko které vzniklá hlavně z pastvy má svým složením zcela přirozeně velkou afinitu ke kovům (dá se říct že téměř stejnou jak houby které rostou na pastvinách) což by nebyl až tak velký problém pokud by to mléko kovy v sobě nekoncentrovalo. Důsledky častého požíváni této "potraviny" jsou u lidí se stoupajícím věkem na stavu jejích mysli v dnešní době již zcela zřejmé. S konzumaci fermentovaného mléka tento problém u starších lidí téměř neexistuje. Důvod k tomu díky kyselině mléčně je zcela zřejmí,

35 Peter Peter | E-mail | 27. srpna 2014 v 7:24 | Reagovat

A co všechny ty lidové písničky o tom, jak se Jano napil vody a pak mu z toho bylo blbě, vždyť na žízeň je přeci gruziňák:-)
Nevím, diskuse roste tak proč bych i já nepřispěl:-D tak můj názor asi takovýto:
Nutričně/zdravotně:
- kořalka na cestách nenahraditelná kvůli vnitřní desinfekci po pofidérnějších (sýr na který pražilo celý den sluníčko a já jiný prostě nemám, nebo nabídnuté a z důvodů slušnosti/ale i zvědavosti - víceméně neodmítnutelný pokrm, dejme tomu právě to zmiňované nadojené mléko (já průjem neměl, holky jo)...a tak.)
- víno - antioxidant...a jiné
- pivo - žel dneska je již mnohdy chemické takže již nepiji
Duševně:
- vnímavý člověk ve stavu opilosti se snaží (samozřejmě tu více tu méně úspěšně), pozorovart sebe sama v jiném stavu vědomí než obvykle, tj. minimálně něco nového se doví (jako u čehokoliv co mění vnímání)...jinými slovy..Duchu Ohnivé Vody, Vitaj!! (neboli Welcome!)..ale jako u každé návštěvy..asi je lépe, "zůstat doma"..Tak třeba jsm narazil na víno, po kterém jsem byl jednoduše nasranej jak swiňa, přičemž naprosto vůbec nebylo proč. Jsou "spěvavá" vína atd. atd....
No a mléko (pokud nebylo zkvašeno či upraveno) mi, marná sláva, (teda krom nevalné chuti), evokuje takovou tu submisivní svou roli z dob 1. stupně ZŠ, kdy jsem byl v podstatě věc, něčí majetek...

36 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 27. srpna 2014 v 9:54 | Reagovat

[34]: Potíž je v tom, že pokud člověk celkově kašle na zdraví, tak u něj přestávají i některé superpotraviny plnit svou funkci, protože má narušené správné fungování buněk v těle ... a ty si pak už ani neumí vzít to, co potřebují. To, co jsem psal, platí pro ještě jakžtakž zdravého člověka. Zdaleka to neplatí pro ty, kteří jedou na sebedestrukci (alkohol, tabák, káva, drogy, necvičení a podobně). S poškozenou DNA už moc parády neuděláš ...

[35]: Ne všechny lidové písničky by se měly brát vážně :)

K tomu pivu ještě - je známo, že obsahuje ženské hormony, a i přesto, že někteří chlapi to ví, pijou ho pořád. Že by tu bylo něco špatně?

Víno - antioxidant sice je, ale stejně tak najdeš MNOHEM LEPŠÍ antioxidanty bez alkoholu a bez vedlejších zabíjejících účinků. Má cenu to dál rozvádět, nebo to je jen další omluvný argument, že "pít je vlastně fajn"?

Vnímavý člověk ve stavu opilosti není moc vnímavý ...

A co si vzít na cesty pro vnitřní desinfekci místo kořalky koloidní stříbro, nebo česnek, například? Aneb jen další ubohá výmluva ... ;)

A vzít si někde kořalku ze slušnosti, abys neurazil ... k tomu už vážně nemám komentář.

37 Peter Peter | 27. srpna 2014 v 10:38 | Reagovat

Omluvný argument víno jako antioxidant: u mě přiznám se i bez mučení, ano:-) zase právě dík %akloholu lepší vstřebávání (haha další OA Omluvný Argument ale do určité míry máš pravdu beru Ego je v racionalizaci a argumentování přeborník...to moje ale i to tvoje:-D)

No, že vnímavý člověk v opilosti není dost vnímavý: právě mám pocit že tzv. "A vo tom to je": jinými slovy: Kde jsem vlastně "Já"? Pokud jsem Já, jako Vše Existující, tak se (no právě, jak kdy), dívat na opilého sebe sama, s laskavým úsměvem...nevyvyšovat se..
Jinak na balkáně si vzít kořalku ze slušnosti je opravdu běžné, dokonce jsem četl (ale nebyl jsem tam), že pokud tě na arménském a gruzínském venkově pozvou, a pronesou přípitek, a ty se nenapiješ, tak to vnímají jakože jim to štěstí nepřeješ! pokud ti už nalili je fakt nutno vypít nebo už se opravdu nikdy nevracet, a nalití do sklínky, se brání jen opravdu obtížne, lze se vymluvit na dejme tomu zdravotní důvody..ale já i rád zkusím...

38 Peter Peter | 27. srpna 2014 v 10:43 | Reagovat

PS: teda nebyl jsem v té arménii a gruzii, ale v Srbsku mi vevlaku rakiji nabídli, a jednak jsem chuť i měl, ale i kdybych neměl, odmítnout by mi přišlo neskutečně trapný..tady krom napití se jde i o něco já nevím asi jako "potykání si" či "pozdrav", prostě něco co se moc neodmítá..

39 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 27. srpna 2014 v 12:14 | Reagovat

[37]:, [38]: ... pokud někdo považuje alkohol za neoddělitelnou součást své kultury a ještě ho nutí ostatním, pak se s takovými radši nestýkat. Všechno jde, jen se musí chtít.

40 Peter Peter | 27. srpna 2014 v 13:54 | Reagovat

Haha, myslím že to bereš ňák moc vážně..
jinak celkem vzato, asi ač to zní, jako kdybych hájil "pít se má", ti v tvém rozhodnutí celkem fandím, a asi i sám si nepít/nehulit/atd. nejspíš zkusím (pravděpodobně v rámci čištění asi v předjaří tak na měsíc-dva, možná i dýl) - určitě to tělo pročistí, takže ve výsledku budu pak asi citlivější, vnímavější a víc si pak vychutnám....haha třeba zrovna tu kořku:-D nebo cokoli co je na subtilnějších úrovních.
jo, a ještě k mléku: vzpoměl jsem si matně, a ze srandy i našel co to je kumys:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kumys
tož si říkám že bysm měl asi těžký dilema jestli jo nebo ne páč je to alkoholický nápoj z ...mléka:-D
čau a hodně štěstí

41 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 27. srpna 2014 v 14:00 | Reagovat

[40]: Beru to vážně, to máš pravdu :)

42 Khira Khira | 27. srpna 2014 v 20:06 | Reagovat

Domácí kravské mléko oproti normálnímu chutná skoro jako smetana. :3 Ale i my ho někdy převařujem, páč vydrží jen tak dva tři dny a nebo se z něj rovnou dělá tvaroh nebo sýýýýýýýýýýýýýr :3 xD. Ale abych pravdu řekla, dostatečně si ho nevážím, páč jako.. zkrátka mám svoje názory na to, co mléko s tělem člověka provádí x_X ale to s tím kaseinem .. hmm to už je k zamyšlení.  A ohledně těch vajíček (ajaj -_- xD), to musí být taky přece pokaždé tepelně zpracované (když se prostě srazí), v žaludku je jako hnis. Je to výživa pro kuřata a obsahuje všechny nutné živiny - aji ty dráždivý: definitivně mají výbušnou povahu v lidském žaludku. (já vim, nedám si pokoj:D)
Může se to jíst, ale pro tělo je to zátěž. Ale do mléka ti už rači nebudu remcat :D

43 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 27. srpna 2014 v 22:14 | Reagovat

[42]: Tvaroh a sýr, to jsou teprve klenoty, joo :3 jinak mléko s tělem ZDRAVÉHO člověka provádí jen dobré věci ^^ takže ano, neremcej mi do něj! :D

U vajíček si nejsem tak jistej, ale jde rozhodně žít i bez nich.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Berte a dávejte, kopírujte a přeposílejte, jak je libo, neboť v Mezisvětě nikomu nic nepatří :-) Díky za návštěvu, a mějte se, jak potřebujete.

Sepsal, našel nebo pospojoval Spiiiidy, 2011 - 2015. Blog založen 9. 3. 2011.