Lidstvo je zkažené, zlé a špatné. Skutečně?

5. června 2014 v 0:20 | Spiiiidy |  Aktuálně
Tak, a přesně
.
.
.
za
3,
2,
1,
TEĎ
by to chtělo se vzpamatovat.

Dost dlouho jsem se věnoval pozorování lidí a společnosti na hodně úrovních na to, abych mohl tak smělou úvahu napsat.

***

Jedním ze silných kolektivních přesvědčení je jakási super-idea, která by se dala částečně vystihnout následujícími výroky:
- "Lidstvo je zkažené."
- "Jsme zvrácení, zlí a špatní."
- "Svět by byl bez člověka lepším místem."
- "Ničíme přírodu a svět kolem sebe a zasloužíme si vyhynout."
- "Boj, soupeření a konkurence, to je naše přirozenost už od narození."
- "Násilí, vraždění a destrukci máme zapsanou v genech a nejde s tím nic dělat. Lepší je to akceptovat."

A já si říkám - to jako, doprdele, myslíte vážně, tyhle kecy?!

My nic takového nejsme a nikdy jsme nebyli! Jen jsme se tuhle ideu naučili pod extrémním tlakem akceptovat. Změnili jsme pohled na svoji přirozenost tím nejhorším možným způsobem, a to tak, že jsme téměř zapomněli, jaká naše skutečná přirozenost vlastně je. Naše skutečná přirozenost je spolupráce. Pohoda. Mír. Vývoj. Tvoření. Harmonie. Láska. (Pozor, neplést se sluníčkovými kecy některých duch-hovňáků.)

Proto se tak moc lidí považuje za špatné - hlavně tedy mladší generace, která má na svět, řekněme, takový syrovější pohled bez nánosů programů dospělosti. Myslíme si, že svět bez nás by byl lepší. Považujeme se za součást jakéhosi sebedestruktivního nádoru, který nedělá nic jiného, než škodí.
Ale je tomu skutečně tak? Jsme od základu stvoření ke všem těm špatnostem, které se denně dějí na světě, nebo je tomu trochu jinak?

(Prosím pěkně vykašlete se na relativitu dobra a zla, díky, to je stejně k ničemu.)

Já si nemyslím, že jsme zlé, destruktivní, škodící a špatné bytosti, i přes to všechno hnusné, co se na světě každou vteřinu děje. Ne, není tomu tak a jsem o tom na 100% přesvědčený. Takové nastavení bytosti jsme získali až v poslední epoše dějin. Ano, v té, kteroužto jedinou je nám dovoleno oficiálně znát. Pročpak asi? Ano, přesně proto, abychom si o sobě mysleli, že umíme akorát válčit, zotročovat, konzumovat, hromadit a množit se jako nádor. Jenže taková interpretace dějin je účelová a od základu úplně MIMO. To je jako kdybyste chtěli soudit hvězdu jen podle fáze supernovy, Měsíc jen podle novu nebo oheň jen podle toho, že vás na dotek spálí.

Tak, a teď ještě víc bez obalu. Svoje argumenty téměř ničím nepodložím a ani se nechci s nikým hádat. Třeba mě sežerte a nazvěte konspiračním hipísáckým duchovním šílencem, je mi to jedno, prostě to musí ven.

Tento výše zníměný program sebenenávisti je komplexní, propracovaný a nedivím se, že tolik lidí propadlo beznaději a víře, že jsme skutečně takoví. Někdy se mu říká Matrix. Je podporován, udržován a rozvíjen především:

- Měsícem (druhá část článku zde), popřípadě David Icke zde; frekvence vysílaní z Měsíce totiž také ovlivňuje přírodu jako takovou - je v ní konkurence, boj, soupeření a násilí na všech úrovních, abychom byli nuceni si myslet, že když to tak je v přírodě, je to přirozené a nutně musíme být takoví i my;
- rozšířením agresivních forem toxoplasmy (= změny vnímání, chování, osobnosti; "cizí" agresivní a nenávistné myšlenky, "chaos" v hlavě, tzv. anomie - pocit odcizení, nesnášenlivost, deprese, ztráta smyslu života, sebevražedné sklony, anorexie ...);
- záměrným zamlčováním zhruba 90% historie lidstva;
- záměrným snižováním a otupováním mozkových fukncí (mikrovlny, wi-fi, televizní a rádiové vysílání ...) => neschopnost zdravého kritického myšlení a používání intuice, toto úzce souvisí s informačním přehlcením;
- umělým vyvoláváním, podporou a omlouváním válečných konfliktů => propadáme přesvědčení, že naší přirozeností je válčit, což musí korespondovat s oficiální verzí dějin;
- extrémní podporou násilných typů zábavy (násilné filmy, horory, hry plné násilí, podpora soupeření, například kapitalismus a jeho destruktivní "volná soutěž" namísto konstruktivní spolupráce);
- plošnou debilizací lidí (tzv. informační věk = vnitřní formování lidí pomocí absurdně vysokého množství nezpracovatelných dat => podporování informačního přehlcení a neschopnosti kritického myšlení, dále elektronika a její návykovost => asocializace společnosti a závislost na elektronice, sociálních sítích, rozvoj sociální fobie, nesnášenlivosti ...);
- podporou hromadění peněz, majetku a potažmo i energie => blokace proudění energie na všech úrovních;
- výchovou k poslušnosti (školství a jeho tzv. skryté poselství = drž hubu, poslouchej autority a nesnaž se nic změnit);
- zvýšením zdánlivého luxusu na úkor reálné svobody => zvyšování frustrace obyvatel => více agresivního chování, vyvolaného ovšem vnějšími činiteli, nikoliv vnitřními;
... a tak dále.

My nejsme zlí, špatní, násilní, nezodpovědní ani nenapravitelní. My jsme jen vší silou programováni k tomu, abychom propadli přesvědčení, že tomu tak je a že není cesty zpět. To je poselství dnešního systému a dnešní doby. Ale my v hloubi duše víme, že tomu tak není. Nenechme si to, prosím, vzít.

***

Víte co, pojďte si radši zatančit.

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 hunter hunter | 5. června 2014 v 12:31 | Reagovat

Človek sa v svojej podstate za svojho života nemení ("sudičky") len sa prejaví. Tak jednoduche to je... . Hunter

2 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 5. června 2014 v 12:38 | Reagovat

Je to přesně tak jak povídáš. Kdysi jsem měla taky takové pocity, že by bylo nejlepší, kdyby lidstvo vyhynulo i se vším co ztvořilo. Protože se to všechno zlé, hnusné a vůbec zavrženíhodné. Poslední dobou jsem se tohoto pocitu částečně zbavila. Je ale těžké začít o lidstvu uvažovat jako o něčem dobrém. Nemáš na to nějakou rychlejší metodu?

3 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 5. června 2014 v 12:40 | Reagovat

[1]: Mohl bys to nějak rozvést a dát do souvislosti s tématem článku? Takhle se to, co jsi řekl, dá vyložit mnoha způsoby.

4 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 5. června 2014 v 12:42 | Reagovat

[2]: Rychlejší metodu? No, podle mě nejvíc pomáhá zdravě se naštvat a tím si změnit myšlení zpátky na takové, které je vůči většině těch vlivů imunní :) Ale sám jsem teprve na půli cesty. Testuj, zkoušej, experimentuj ... a to, co se osvědčí, rozvíjej. To funguje vždycky.

5 Verča Verča | E-mail | Web | 5. června 2014 v 14:26 | Reagovat

Lidi jsou svině! Tak na tuto větu jsem celkem dosti alergická.

Ne, ne, ne a ještě jednou ne!!! Lidi nejsou svině. Oni si to o sobě sice myslí a někteří se tak i chovají, ale to je sákra velký rozdíl!

6 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 5. června 2014 v 14:40 | Reagovat

[5]: Moje řeč. Tuhle větu slýchám doma téměř denně a málem mě dohnala k šílenství. To může říct a myslet vážně jen solidně zabedněnej člověk - i když na druhou stranu tu frustraci chápu, třeba když se od rána do večera srazíš s deseti debilama. :D

Ale tak to bylo vždycky - jednoduché odsoudit, težší pochopit.

7 Verča Verča | 5. června 2014 v 15:31 | Reagovat

[6]:Jo, je známo, že srážka z blbcem není nic příjemného... Proto jsem si pořídila vodícího psa, abych lidem nepůsobila nepříjemnosti, když jdu totálně vypatlaná na zkoušku.:D

8 hunter hunter | 6. června 2014 v 9:17 | Reagovat

Spiiidy prosím bez urážky, jednoduche veci sa nedajú slovami vysvetliť, podstatu týchto vecí dokážu pochopiť len človek ktorý sa "nenechá rušiť" svojou myslou (deti tak do 3 rokov, intuiciou vedený človek)... . Hunter

9 Losse Losse | 6. června 2014 v 15:11 | Reagovat

Přesně.. děkuji.

10 Snochodec Snochodec | Web | 6. června 2014 v 16:20 | Reagovat

Dobrá úvaha ;) Zrovna před chvilkou jsem slyšel příkald- na Youtube od NejFake ho vulgárně sjížděl nějaký mladý klučina v kumentářích, a když mu pak NejFake volal, kluk ani nevěděl, proč to vlastně udělal a šel tam krásně vidět rozdíl mezi jeho anomií a přímou konfrontací, kde se zněho vyklubal někdo úpně jiný...

11 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 8. června 2014 v 20:26 | Reagovat

[10]: Jj, to je taky jeden z projevů, hezký příklad.

[9]: :)

12 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 12. června 2014 v 11:13 | Reagovat

Ahoj, už mám hotové ceny za tu prosimcovou blogovou párty, jestli i na ní pamatuješ.

13 Lukáš Lukáš | Web | 12. června 2014 v 20:57 | Reagovat

V některých případech souhlasím s touto Tvou myšlenkou "(Prosím pěkně vykašlete se na relativitu dobra a zla, díky, to je stejně k ničemu.)" - mnozí lidé jsou často odhodlaní vést strašně zdlouhavé diskuze (někdy až "vytáčivé" že ?) :)

14 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 12. června 2014 v 23:59 | Reagovat

[13]: Přesně tak, a ty diskuze jsou ve většině případů naprosto o ničem.

15 Veronika Veronika | Web | 15. června 2014 v 12:52 | Reagovat

Něco na tom bude. Je šílené, jaké priority a normy si společnost sama sobě vytvořila... A ten kdo nezapadá do vzorce má pocit, že je zbytečný a já to chápu. Zařadíš se? Jsi náš - Nezařadíš se? Jdi si k čertu, jsi špatný, přítěž, k ničemu, mimo..
Chápu, že se někteří lidé cítí ztracení..

16 28 28 | 17. června 2014 v 11:48 | Reagovat

ty jsi první člověk co píše o něčem zajímavém zajímavě... zajímavé!

17 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 17. června 2014 v 11:57 | Reagovat

[16]: Zajímavý komentář, vskutku zajímavě podaný xD

18 Ameline Ameline | Web | 17. června 2014 v 12:23 | Reagovat

Zcela s tebou souhlasím - ačkoliv původ vidím jinde. Výchova. Co se změnilo je především rodičovský zájem, jeho charakter a intenzita. Jenže tím vzniká těsnější prostor pro "osekávání" - to není výchova, ale předávání neuróz. Některým věcem z uváděných nevěřím, jiné považuji za následek, nikoliv příčinu.

O sebenenávisti právě čtu v jedné úžasné knize. Neuróza a lidský růst. Napsala Karen Horneyová (je i na uložtu). Skvělý, skvělý. Píše o celém tomhle bloku falešného sebeobrazu, neurotické pýchy a sebenenávisti. Úvodní slova doporučuju přeskočit a vrátit se až po přečtení. Pokud je člověk tomu otevřený a už má zkušenost s tím, se v sobě babrat, jde o malou terapii v knížce, což považuji za naprosto geniální počin. Pokud ne, šlo by nejspíš stále o velmi zajímavé věci, které, kdyby šlo jen o tohle, se daly nacpat do půlky prostoru.

19 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 17. června 2014 v 12:28 | Reagovat

[18]: Jo, máš pravdu, výchova dokáže opravdu děsný věci. Zvlášť, když se ta "výchova" nese v duchu zákazů, omezení, nadávek a nezájmu. A nejhorší je v tomhle směru opičí láska - nikam nesmíš, všude je nebezpečno, zůstaň radši doma ... je jedno, že nebudeš mít nic ze života, nikde se nespálíš, nikde si nenabiješ hubu, ale já tě tady budu mít ve svém malém vězení a budu tomu říkat láska. Chápu, že se rodiče o sovje děti bojí, ale je těžké, když jsou naprogramovaní médii a mají totálně falešný obraz o světě. A rodiče překypující strachem tomu dítěti nic moc dát nemůžou. Spíš vzít.

Ale je taky třeba se dívat, proc ti rodiče ty děti tak vychovávají, za to můžou zase ještě jiné vlivy ...

20 Ameline Ameline | Web | 17. června 2014 v 12:42 | Reagovat

[19]: Zase jejich nezpracovaná traumata/ neurózy. Ne všechno musí být z dětství, ale především ztrácíme přirozené způsoby, jak se s takovýmito věcmi vyrovnat. Jo, to že do nás televize a spol hustí kdesi cosi nepomáhá, ale lidi to berou především proto, že v sobě pro to mají určitý "záchytný bod", místo, kam takováto zpráva přesně pasuje (a ostatně to si myslím je důvod, proč to vůbec média takhle formují - lidi to berou. Lidem to zapadá do světanázoru. Lidé chtějí potvrzení svého světanázoru). Věřím, že nebýt těchto vlivů, změnila by se jen forma, nikoliv podstata projevů. Kdosi použil krásný výraz "facka přes generace". Důležité je si uvědomit, že toho nejsou prosty ani tzv. přírodní národy, kde fungují jiné mechanismy, ale ke stejnému závěru, kterým je formování mladé generace v tradici skupiny.

21 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 17. června 2014 v 12:48 | Reagovat

[20]: Je pravda, že kde není poptávka, není ani nabídka, no. :/

22 Ameline Ameline | Web | 17. června 2014 v 12:56 | Reagovat

[21]: Jo, a můžeš mě nazývat pseudopsychologickým sebepotvrzujícím fušerem, jsem trhlá a někdy mimo a vím to :)

23 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 17. června 2014 v 13:24 | Reagovat

[22]: I kdyby, tak to je ještě jedna z těch mírnějších diagnóz xD

24 Mirek Mirek | 9. srpna 2015 v 8:10 | Reagovat

Uz od pocatku jsme kradli upalovali lhali a snazili se mit majetek toho druhyho... nedelam si zadny iluze .) V lidske historii nebyl jedinej stat bez vrazd a znasilneni... tot dukaz ze clovek toho neni schopen :)

25 Jméno Jméno | 11. února 2016 v 3:34 | Reagovat

Ty zasranej buzerante. Svět je pohádkové místo plné prdelí, které touží, až je ty sám opícháš. Člověk za nic nemuže, to dábel nám vnutil svoji démonickou podstatu. Já jenom vím, že nám dal svobodu, abychom mohli realizovat svoje zvrhlé sny a přání. Dal nám jednoduše na výběr, abychom ukázali, co jsme zač. A podle tebe, když se ukázala lidská stránka naplno, za to vlastně muže měsíc se svými negativními vibracemi. Tak to potom jo. Podle sebe soudím tebe, a ty jsi vymrd, které má sice dobrý základní informace o tom, na kterou stranu se svět točá, ale zároven žije mimo jeho realitu. Možná se ti tady dokonce líbí, neřku li. Prostě sluníčkovej kripl, jen si to nepřiznáš. Líbí?

Vlastně je to přesně naopak. Dokud držíš nad těma prasatama bič, tak se dá mluvit o jakési harmonii, stejně jako tomu je v přírodě, ale bez něj to člověk prostě nezvládá.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Berte a dávejte, kopírujte a přeposílejte, jak je libo, neboť v Mezisvětě nikomu nic nepatří :-) Díky za návštěvu, a mějte se, jak potřebujete.

Sepsal, našel nebo pospojoval Spiiiidy, 2011 - 2015. Blog založen 9. 3. 2011.