Podivné zvuky ze Země

11. září 2013 v 20:57 | Spiiiidy |  Aktuálně
Moc nepíšu, že jo? Já se polepším. Neslibuju.
Dáme dneska něco trochu vážnějšího, jo? Jo.
Kraviny a šílenosti budou taky, nebojte. ;)

Asi si všichni pamatujete, jak byly po celém světě někdy před rokem nebo dvěma slyšet takové záhadné nevysvětlitelné zvuky vycházející (asi) z naší matičky Země. Ne, opravdu to není fake, říkejte si co chcete, celý fenomén má naprosto a nezpochybnitelně reálný a ne běžnými "věcmi" vysvětlitelný základ. Slyšel jsem je na vlastní uši taky. Tehdy byl díky tomu celý svět na nohou a zdá se, že se ony tajemné a záhadné zvuky vracejí. Proč? Co znamenají? Jakou mají příčinu? Na to zná odpovědi asi jen málo lidí ...

Když jsem si pár videí s aktuálními nahrávkami pustil (např. tady, je toho plný internet), přeběhl mi mráz po zádech - a ne zrovna ten příjemný. Když probíhala ta první vlna, můj zájem o ony zvuky byl čistě nadšenecký, typu "jé, to je hustý, další záhada na zkoumání". Ale teď už to zdaleka tak nemám. Děsí mě. Jsem člověk, co se jen tak něčeho nebojí a skutečně vyděsit mě dokáže fakt hodně málo věcí. A tohle je jedna z nich. Dokážete si představit, že byste tyto zvuky slyšeli třeba týden v kuse?

Sám nevím, co mají ty zvuky sakra znamenat, jen vím, že se mi silně nelíbí a že něco nejspíš nebude tak úplně v pohodě. Jenže v téhle šílené době se toho na Zemi, pod ní i v okolním vesmíru děje tolik, že příčin může být milión.
Stargate v Adenském zálivu. Jevy souvsející s přepólováním. Změny vnitřního uspořádání Země, jejího vyzařování a Schumanovy frekvence. Zásahy do klimatu Země (přece jen je živá a mohla by dávat najevo nesouhlas, kdo ví).

Často se tyto zvuky také dávají do souvislosti s biblickým posledním soudem a jsou přirovnávány k troubení andělů apokalypsy, což není tak úplně ujetá teorie.

Mně osobně ty zvuky po pečlivém poslechu připomínají několik věcí - borcení nějaké obrovské kovové konstrukce, transformační/smrtelné křeče Země nebo Matrixu, něco spojeného s ne-moc-dobrou mimozemskou aktivitou v blízkosti Země ... nevím, jen plácám, ale mám pocit, že to není nic, nad čím by se jen tak dalo mávnout rukou.

Co si myslíte Vy?
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Karel Wachowski Karel Wachowski | E-mail | Web | 11. září 2013 v 22:06 | Reagovat

Přidávám se k té teorii o tření litosferických desek, či tření čehokoliv jiného o cokoliv. Zní mi to jako zvuk tvořený vibracemi určité masy způsobený třením. Asi nejvíc mi to připomíná brzdění vlaku, posouvání těžkých kovových kontejnerů po chodníku, apod.

2 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 11. září 2013 v 22:12 | Reagovat

[1]: Jo, nad tím jsem taky uvažoval, ale pak jsem tu teorii zavrhnul. Ty zvuky se vyskytují i v tektonicky zcela mrtvých místech a navíc, kdyby to tak bylo, tak by se musely objevovat pravidelně pořád ... nevím, to mi nějak nesedí.

3 Karel Wachowski Karel Wachowski | E-mail | Web | 11. září 2013 v 22:13 | Reagovat

Možná se jen o sebe otírají dva paralelní Světy :) S takovým vysvětlením bych se spokojil už jen proto, že to zní nesmírně mysticky :D

4 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 11. září 2013 v 22:19 | Reagovat

[3]: Jo, to bych taky bral :D A tobě ty zvuky netrhají (d)uši? Mně celkem jo :/

5 Karel Wachowski Karel Wachowski | E-mail | Web | 11. září 2013 v 22:21 | Reagovat

Trochu mi připomínají film Válka světů http://youtu.be/w1hURW6Vxqs

Tak buď je to fake zaměřený právě na tohle, nebo se jedná o docela něco jiného.

Tak či tak z toho strach nemám. :) Není se čeho bát.

6 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 11. září 2013 v 22:34 | Reagovat

[5]: Jj, na ten film jsem si taky vzpomněl.
No, ve mně probouzely takovej ten ... hm, vnitřní strach, dalo by se říct téměř na buněčný úrovni, ne ten typickej emoční strach. Neumím to asi vyjádřit ...

7 Petr Petr | E-mail | Web | 11. září 2013 v 22:49 | Reagovat

Jj, když jsem to dnes četl, tak jsem si na tebe a tvůj článek taky vzpomněl... Něco se děje, to je jasné. Troubení andělů mne též napadlo. Samozřejmě obrazně. Tohle začíná nabírat na obrátkách, ale možná je to dobře. Když něco nové vzniká, staré musí zaniknout. A ty přechody bývají sakra těžké, jako ostatně každý porod něčeho novýho. Byl jsem u porodu dvakrát, tak vím, o čem je řeč.. A kdyby se fakt nic nemělo změnit, pak by asi všechna ta proroctví lhala. A to si nemyslím! Držme se :-)

8 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 12. září 2013 v 10:51 | Reagovat

[7]: Jo, nejspíš to bude tak, jak říkáš. Doufám :)

9 Enloan Enloan | E-mail | Web | 12. září 2013 v 13:13 | Reagovat

Zní to trochu jako nářek.

10 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 12. září 2013 v 14:31 | Reagovat

[9]: Jo, taky možnost ...

11 Khalia Khalia | Web | 12. září 2013 v 15:26 | Reagovat

Včera jsme se o tom bavili, no, takže bych to shrnula - pocity mám stejně záhadné, které se nápadně přibližují hranici strachu, líbí se mi Tvá charakterizace pocitů: "vnitřní strach, na buněčný úrovni, ne ten typickej emoční strach". Taky mě dost zaujalo srovnání s porodem.
A na válku světů jsem si kupodivu ani nevzpomněla. Ale ten zvuk je dost podobnej, to jo.. že by nějaká vzdálenější symbolika..?

12 Albiii Albiii | 12. září 2013 v 22:40 | Reagovat

Tohle slyšet na vlastní uši..tak fakt netuším co bych dělal, bohatě mi to stačí přes video. Přijde mi to taky jako nářek, a dosti duši drásající..

13 Šíryen Šíryen | E-mail | Web | 13. září 2013 v 23:26 | Reagovat

Strach ne. Spíš děs. Takový, kdy se nebojíš, ale trnou Ti zuby a vstávají vlasy. Říkám si, že asi ani není dobře, že jsem si to pustila… Souhlasím s [9]:, rovněž v tom slyším nářek.

14 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 15. září 2013 v 7:58 | Reagovat

[11]: Tak nad touhle vzdálenější symbolikou jsem uvažoval taky, ale to už mi přišlo ... já nevím ... trochu přehnaný. Teda aspoň doufám, že to je přehnaný.

[12]: Já to slyšel, když byla ta první vlna, u nás v Pardubicích. Bylo to dokonce tak hustý, že se naši začali zajímat o vše alternativní xD

[13]: Jo, přesně tak.

15 Verča Verča | E-mail | 16. září 2013 v 13:22 | Reagovat

O zvucích vycházejících ze Země jsem poprvý četla na tomto blogu a víc se o ně nezajímala. No a když mi ségra minulej týden pouštěla jednu z nahrávek, vzpomněla jsem si, že to už tu přece jednou bylo. Při poslechu oné nahrávky jsem neměla dobrý pocit, bylo mi to nepříjemné, ale jaksi instinktivně. Přesně jak jsi psal, strach na buněčný úrovni.
Asi už se matičce Zemi nelíbí, jak si tu z ní děláme konkurenci a protože vše jedno jest, bude to ještě možna hooodně zajímavý.:-)
Avšak nemůžu říct, že bych se nějak bála o život. Jo, zvuk nepůsobí příjemně, leč... věřím, že jestli to, (ať už si pod tímto ukazovacím zájmenem představuje každý cokoliv), máme přežít, přežijem.

16 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 24. září 2013 v 12:33 | Reagovat

[15]: Jestli to máme přežít, tak přežijem ... no ... a jestli to nemáme přežít, tak nepřežijem, že :D

Jistým způsobem souhlasím, ale zároveň si myslím, že to bude hodně záležet na tom, jak se k tomu jako lidstvo postavíme a jakou úroveň poznání budeme mít, až půjde opravdu do tuhýho. Podle mě to můžeme dost ovlivnit.

17 B B | 12. října 2013 v 18:01 | Reagovat

"Vzdechy" , čoho, koho ? Keby niekto zmeral vibráciu toho fenoménu v Hz, mohli by sme zaradiť či zvuky patria do sféry "čisto zemskej" alebo vesmíru.
Spiiiidy ty vieš anglicky - nenapíšeš Darylu Ankovi, www.bashar.org. On odpovie.. a sú na to nejaké oficiálne drísty ?      B

18 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 13. října 2013 v 17:03 | Reagovat

[17]: Dobrej nápad, zkusím to.

19 MichalB MichalB | E-mail | Web | 18. listopadu 2013 v 20:23 | Reagovat

Ahoj,
podobné zvuky znám z první ruky :-) Slyšeli jste někdy někoho, kdo poprvé v životě zkusil vydat zvuk na trubku? (hudební nástroj).
Ač jsem konspirátor tělem i duší, v tomto konkrétním případě si myslím, že jde o vtípek. Případně právě jako konspirátor - sledování šíření konkrétního druhu zprávy. :-)

20 Spiiiidy Spiiiidy | 18. listopadu 2013 v 20:58 | Reagovat

[19]: Fakt úplně všechny? Jako věřím, že dost těch videí je fake, ale že by všechny?

21 MichalB MichalB | E-mail | Web | 18. listopadu 2013 v 22:05 | Reagovat

Spiiiidy,
psal jsem: "v tomto konkrétním případě" :-)

22 Spiiiidy Spiiiidy | 18. listopadu 2013 v 22:19 | Reagovat

[21]: Ajo, to jsem přehlídl, sorry. Jsem přepracovanej :D

23 MichalB MichalB | E-mail | Web | 20. listopadu 2013 v 7:53 | Reagovat

[22]: Spiiiidy, s nevysvětlitelnými zvuky má problémy jeden můj příbuzný. Nejde o nic tak strašidelného, jako je vidět a slyšet na youtube, ale zato vím na 100%, že nejde o žádný hoax. Ony zvuky však slyší, jak to říci, celým tělem. Slyší je, ale zároveň je vnímá jako vibrace těla odpovídající kmitočtu slyšeného zvuku. Prý něco na způsob, jako když si stoupneš přes silnou zvukovou aparaturu, z které půjdou hluboké tóny. Taky ucítíš, jak se ti chvějí vnitřnosti. Zkoušeli jsme odhadem nasimulovat výšku zvuku (jde primárně o tón, který se mírně chvěje nebo spíše kolísá) a vždy se jedná o odhadem stejnou frekvenci někde kolem 50Hz.

24 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 20. listopadu 2013 v 9:40 | Reagovat

[23]: To je zajímavý ... ale nejsem si moc jistej, že půjde o něco vyloženě dobrýho. 50 Hz je frekvence střídavého proudu v Evropě, ne? Nemůže to být nějak způsobeno tím?
Kdyby to bylo třeba 432 nebo 528 Hz, tak bych se asi neznepokojoval, spíš naopak, ale tohle ... no, nevím.

25 MichalB MichalB | E-mail | Web | 20. listopadu 2013 v 12:40 | Reagovat

[24]:Z toho důvodu jsem taky použil cifru 50Hz :-)
Ano, to bylo první, co mě napadlo. Že může jít o nějakou harmonickou frekvenci, kterou vytváří mnoho elektromotorů, které "jedou" na častých 3000ot/min, což je zmiňovaných 50Hz. Jelikož se hmotou snadněji proderou frekvenci nižší než vyšší (komunikace např. slonů na obrovské vzdálenosti), tak jsme usuzovali, že by právě mohlo jít o rezonanci několika elektromotorů v okolí. Jenže problém je, že tímto trpí pouze onen příbuzný. A to tak, že nemůže ani spát a dal snad i podnět na úřad (stížnost na neznámého pachatele) s tím, že proběhla i nějaká měření hluku. Něco se naměřilo, ale bylo to v normě. Většina lidí kolem něj to však nevnímá. Ani já ne.
Takže budˇjde opravdu o tuto "elektro" záhadu a příbuzný je na konkrétní kmitočet citlivější, než jiní nebo jde o něco jiného, o něco, co je opět schopný zaznamenat jenom někdo.
50Hz je docela hluboký dunivý zvuk. Asi by mě prsklo, tohle slyšet každou chvíli a nemoci se toho zbavit.

26 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 20. listopadu 2013 v 12:48 | Reagovat

[25]: Asi je prostě jen citlivější ... někdo vidí skřítky a víly, jiný auru lidí, někdo se umí napojit na morfogenetická pole nebo komunikovat s duchy, a on ... slyší kdovíco :D Ale taky by mi z toho za chvíli asi hráblo. Co nějaká vědomá ochrana pomocí síly mysli?

27 MichalB MichalB | E-mail | Web | 20. listopadu 2013 v 12:54 | Reagovat

[26]: To je něco, na co není ještě připravený. Je to vyučený fyzik a matematik :-)
Časem mu to navrhnu.
Díky za cennou radu

28 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 20. listopadu 2013 v 13:12 | Reagovat

[27]: Rádo se stalo :)
P.S. Já jsem vyučený informatik :P

29 Šárka Šárka | 20. listopadu 2013 v 15:23 | Reagovat

Jak to kdysi probíhalo, pamatuju si, že prý to někdo , konrétně nevim kdo vyháněly ty zlý z pozemí. O.O?

30 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 20. listopadu 2013 v 22:52 | Reagovat

[29]: Je to možný no, kdo ví ...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Berte a dávejte, kopírujte a přeposílejte, jak je libo, neboť v Mezisvětě nikomu nic nepatří :-) Díky za návštěvu, a mějte se, jak potřebujete.

Sepsal, našel nebo pospojoval Spiiiidy, 2011 - 2015. Blog založen 9. 3. 2011.